אסטוניה באירוויזיון 2023: הזמרת האסטונית, אליקה, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Bridges". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מליברפול שבבריטניה.

אליקה (Alika), נציגת אסטוניה, תעלה לבמה כשיר מספר 4 בחצי הגמר השני שייערך ב-11 במאי. אליקה ערכה היום חזרה על בימת אירוויזיון 2023 עם השיר "Bridges". על הבמה נמצא הפסנתר המוכר מקדם האירוויזיון האסטוני (Eesti Laul), שמתנגן בעצמו. לאליקה יש קול מלא עוצמה, ומנעד הצלילים הדרוש כדי לשיר את השיר הזה הוא בהחלט מאתגר. התאורה והגרפיקה על מסכי הלד מעניקים לשיר אפקט דרמטי. אליקה לובשת מן שמלה בצבע כחול בהיר.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




@eurovision No pretending, Alika and her haunted piano hit all the right notes 🎹🇪🇪 #Eurovision2023 #Eurovision @Alika Milova ♬ original sound – Eurovision




אסטוניה באירוויזיון 2023

"Bridges" (בעברית: "גשרים") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת אליקה (Alika), אשר תייצג את אסטוניה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול, בריטניה. השיר נכתב ע"י אליקה עצמה יחד עם ווטר הארדי (Wouter Hardy) ונינה סאמפרמנס (Nina Sampermans). ווטר הארדי הוא בין יוצרי השיר "Arcade" שזכה באירוויזיון 2019 עבור הולנד וכתב גם את השיר "Tout l'univers" שייצג את שוויץ באירוויזיון 2021 והגיע למקום שלישי. נינה סאמפרמנס כתבה יחד עם הארדי את השיר השוויצרי לאירוויזיון 2021, וגם הייתה שותפה לכתיבת השיר הבלגי לאירוויזיון 2012 ("Would You", מקום 17 בחצי גמר הראשון).

השיר נכתב בעקבות סשן הקלטות שקיימה הזמרת יחד עם היוצר ווטר הארדי. במהלך הסשן חשה הזמרת בחרדה בעקבותיה הסתגרה בשירותים ובכתה. הארדי הציע לזמרת לצאת לארוחת צהריים ולפרוק בפניו את החרדה. למרות שהיא היססה, היא החליטה להיענות להצעה. לאחר מכן כתבו השניים את השיר "Bridges" תוך שלוש שעות. השיר מייצג את התחושות שחשה הזמרת באותו יום באולפן ההקלטות. ה"גשרים" מאפיינים את התקשורת בין המאזינים שחשים אבודים בעולם הגדול לבין האחרים שנמצאים סביבם. השיר מבוצע בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת אסטוניה במקום 23 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

אליקה – מי את?

אליקה, או בשמה המלא אליקה מילובה (Alika Milova) היא זמרת בת 20. ניצחה בתכנית הריאליטי "Eesti otsib superstaari" (הגרסה האסטונית של האיידול האמריקני) בשנת 2021. לאורך הקריירה הקצרה של הזמרת היא התמודדה בפסטיבלים בינלאומיים רבים.

 

 

 

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-28 של אסטוניה באירוויזיון. אסטוניה הצטרפה לתחרות ב-1994 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2001 לאחר שהזמרים טאנל פדאר ודייב בנטון, ביחד עם הצמד 2XL, זכו במקום הראשון עם השיר "Everybody".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments