קפריסין באירוויזיון 2023: הזמר הקפריסאי, אנדרו למברו, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Break a Broken Heart". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מליברפול שבבריטניה.

אנדרו למברו (Andrew Lambrou), נציג קפריסין, יעלה לבמה כשיר מספר 6 בחצי הגמר השני שייערך ב-11 במאי. למברו ערך היום חזרה על בימת אירוויזיון 2023 עם השיר "Break a Broken Heart". זו דרך מצוינת לסיים את יום החזרות המבריק הזה. "Break A Broken Heart" היא בלדה עוצמתית ומלבבת ומקצב השיר מורגש ורוטט בכל האולם – אנדרו מבצע את השיר מבעולה מבחינה ווקאלית, ויש משהו מחשמל באופן שבו השיר הזה נבנה מהתו הגדול הראשון ועד לגימור גדול עוד יותר. מסכי הלד מציגים מפלי מים ולאחר מכן להבות אש. נכון לעכשיו לא ידוע האם תשולב פירוטכניקה בביצוע.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




@eurovision Red lights, flashes, Andrew Lambrou rises out of the ashes ☄️🇨🇾 #Eurovision2023 #Eurovision @Andrew Lambrou ♬ original sound – Eurovision




קפריסין באירוויזיון 2023

"Break A Broken Heart" (בעברית: "לשבור לב שבור") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר אנדרו למברו (Andrew Lambrou), בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2023 שיתקיים ב-11 במאי בבריטניה. הזמר נבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הקפריסאית לאחר שהציג בפני הוועדה את השיר העוצמתי שנכתב על ידי ג'ימי ינסון (Jimmy Jansson), תומאס סטנגארד (Thomas Stengaard), ג'ימי "ג'וקר" תורנפלדט (Jimmy "Joker" Thörnfeldt) ומרקוס וינטר-ג'ון (Marcus Winther-John).

יוצרי השיר הקפריסאי לא זרים לעולם האירוויזיון וכתבו בעבר מספר שירים שהתמודדו בתחרות:

  • ג'ימי ינסון הוא זמר וכותב שירים, אשר רבים מהם השתתפו בשנים האחרונות בקדמי האירוויזיון מסביב ליבשת, המוכר שבהם הוא השיר "Yes" אשר נבחר לייצג את דנמרק באירוויזיון 2020 לפני שהוא בוטל.
  • תומאס סטנגארד (Thomas Stengaard) היה שותף לכתיבת השיר הזוכה באירוויזיון 2013 "Only Teardrops", כתב את השיר הגרמני לאירוויזיון 2018 "You Let Me Walk Alone", השיר הגרמני לאירוויזיון 2019 "Sister", השיר של סן מרינו לאירוויזיון 2021 "Adrenalina", השיר הקפריסאי לאירוויזיון 2021 "El Diablo" והשיר האזרי לאירוויזיון 2022 "Fade To Black".
  • ג'ימי "ג'וקר" תורנפלדט" כתב ביחד עם סטנגארד את השירים של סן מרינו וקפריסין לאירוויזיון 2021, וגם את השיר השוודי "Voices" אשר השתתף באותה שנה.
  • מרקוס וינטר-ג'ון (Marcus Winther-John) כתב את השיר של אנדורה לאירוויזיון 2009 "(La teva decisió (Get a life".

השיר עוסק במערכת יחסית אשר מסתיימת בלב שבור, כשגם מערכות יחסים כאלה עשויות לדחוף אותנו קדימה ולחזק אותנו. השיר ממחיש מערכת יחסים רעילה, כשלמרות הפרידה מתגברת המוטיבציה לצאת מנקודת השפל ולהעלות יותר מבעבר. השיר מבוצע בשפה האנגלית

בימים אלה מדורגת קפריסין במקום ה-23 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

אנדרו למברו – מי אתה?

אנדראו למברו, הוא זמר ויוצר אוסטרלי ממוצא יווני-קפריסאי, בן 24. אהבתו של אנדרו למוזיקה החלה בגיל חמש כאשר החל בלימודי פסנתר. אנדראו החל את הקריירה ב-2013 כאשר שיתף גרסאות כיסוי של שירים מפורסמים ביוטיוב ובהמשך הפך לאושיית רשת באינסטגרם ובטיק-טוק.

למברו השתתף בתכנית "אקס פקטור" באוסטרליה בגיל 17. בשנה שעברה ניסה לראשונה להגיע לאירוויזיון, לאחר שלקח חלק בקדם האירוויזיון האוסטרלי "Australia Decides" עם השיר "Electrify", איתו הגיע למקום השביעי.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-39 של קפריסין באירוויזיון. קפריסין הצטרפה לתחרות ב-1981 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2018 לאחר שהזמרת אלני פוריירה סיימה במקום השני עם השיר "Fuego".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!