אזרבייג'אן באירוויזיון 2023: צמד הזמרים האזרים, טוראלטוראןX, עלו לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Tell Me More". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מליברפול שבבריטניה.

טוראלטוראן אקס (TuralTuranX), נציגי אזרבייג'אן, יעלו לבמה כשיר מספר 12 בחצי הגמר הראשון שייערך ב-9 במאי. הצמד ערכו היום חזרה על בימת אירוויזיון 2023 עם השיר "Tell Me More" (בעברית: "ספרי לי עוד").

האחים טוראן וטוראל עולים על בימת האירוויזיון בליברפול כאשר הם עומדים על פודיום בצורת לב במרכז הבמה לבושים בחליפות תואמות בצבעי ירוק וסגול. טוראן וטוראל מבצעים הרמוניות קוליות יפות ומביאים את הרוגע לבימת התחרות. בנוסף מסתמן שלא יחבשו כובעים כפי שחבשו בקליפ בקליפ שלהם. ביצוע רגוע אחרי הסערה של ישראל על הבמה.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




@eurovision All you need is love 💚🇦🇿 #Eurovision2023 #Eurovision @Tural Turan ♬ original sound – Eurovision




אזרבייג'אן באירוויזיון 2023

"Tell Me More" (בעברית: "ספרי לי עוד") הוא שם השיר אותו יבצע הצמד טוראלטוראןX (או באנגלית TuralTuranX) כשיר מס' 12 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול, בריטניה – שם יתמודדו מול נציגת ישראל, נועה קירל.  השיר נכתב ע"י הצמד יחד עם ניהאד אלייב (Nihad Aliyev) וטונאר טאייב (Tunar Tağiyev). השיר מבוצע כולו בשפה האנגלית. זהו שירם הראשון של יוצרים אלה בתחרות האירוויזיון.

השיר עוסק בכמיהה לתקשורת במערכת יחסים זוגית. בתחילת השיר אומר הזמר "אני אמות מהרגשות ששמרתי לעצמי במשך שנים", כשרגשותיו אוכלים אותו מבפנים אך הוא חושש בכל זאת להתבטא. הפזמון הוא הזמנה עבור המאזינים לפתוח את רגשותיהם, למרות שלעיתים זה עשוי להיות קשה. השיר מבוצע כולו בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת אזרבייג'אן במקום ה-32 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

טוראן וטוראל – מי אתם?

טוראל וטוראן באמנוב (Turan & Tural Bağmanov) הם אחים תאומים בני 22, אשר נולדו בעיר זקאלטה שבצפון-מערב אזרבייג'אן. בגיל צעיר החלו ללמוד נגינה בפסנתר ובגיטרה. הצמד הופיע לראשונה בשם הבמה שלו "טוראלטוראןX" בבית ספרם, אך לאחר מות אביהם הפסיקו לעסוק במוזיקה. מאוחר יותר עבר טוראל לבירת המדינה באקו, והקים את להקת "דהרדג'נגל" (TheRedJungle) עם חברו. במרוצת הזמן הצטרף גם טוראן ללהקה.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-15 של אזרבייג'אן באירוויזיון. אזרבייג'אן הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2011 לאחר שהצמד אל וניקי זכה במקום הראשון עם השיר "Running Scared".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? בחרו רק ב- LaVie Photography!

    הרשם
    שלח התראה
    guest
    0 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments