שוויץ באירוויזיון 2023: הזמר השוויצרי, רמו פורר, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Watergun". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מליברפול שבבריטניה….

רמו פורר (Remo Forrer), נציג שוויץ, עולה לבמה כשיר מספר 8. הוא יערוך חזרה על בימת אירוויזיון 2023 עם השיר "Watergun" (בעברית: "אקדח מים"). רמו עלה על הבמה יש ולצידו ארבעה רקדנים מודרניים. חשוב לציין שפורר רוקד בעצמו, משהו שלא ציפינו לו. פורר והרקדנים לבושים בשחור. איגוד השידור האירופי מדווח ששומעים בברור שרמו מרגיש חיבור אמיתי למילים האלה, והקול שלו נשמע מדהים. במהלך השיר יהיה שימוש בפירוטכניקה של עשן וזיקוקים שיורדים מלמעלה.

סשה ז'אן-בפטיסט (Sacha Jean-Baptiste), שביימה את ג'יונס טירס (G'jon's Tears) השוויצרי ב-2021 ומריוס ביר (Marius Bear) ב-2022, מביימת את השיר השוויצרי גם השנה. נראה עוד מיכולות הבימוי שלה בהמשך התחרות.

עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




@eurovision A heartfelt and haunting call for peace✌️🇨🇭 #Eurovision2023 #Eurovision @remoforrer ♬ original sound – Eurovision





שוויץ באירוויזיון 2023

"Watergun" (בעברית: "אקדח מים") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר רמו פורר (Remo Forrer), כשיר מספר 8 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023 שיתקיים ב-9 במאי בבריטניה, שם יתחרה נגד נועה קירל, נציגת ישראל. השיר נכתב על ידי מספר יוצרים, שחלקם מוכרים לעולם האירוויזיון:

  • מיקולאי טריבולץ (Mikołaj Trybulec) הלחין את "Solo" (פולין 2023), "River" (פולין 2022, מקום 12), "Universo" (ספרד 2020) וכתב והלחין  את "Friend Of A Friend" (צ'כיה 2019, צ'כיה 2019, מקום 11).
  • אשלי היקלין (Ashley Hicklin) היה שותף בכתיבת השירים "River" (פולין 2022, מקום 12), "Amen" (אוסטריה 2021, מקום 12 בחצי גמר), "Run With The Lions" (ליטא 2019, מקום 11 בחצי גמר), "Mother" (בלגיה 2014, מקום 14 בחצי גמר) ו- "Me And My Guitar" (בלגיה 2010, מקום 6).
  • ארגיל סינג (Argyle Singh) – זמר ויוצר מסקוטלנד.

השיר "Watergun" הוא בלדה עוצמתית העוסקת בחוסר האונים מול קונפליקטים שונים בעולם ובכמיהה לשלום. בראיון אמר הזמר: "הדור שלי צריך לחיות עם ההשלכות של החלטות שלא קיבלנו. זה מתסכל, אבל עדיין יש לי תקווה ששינויים אפשריים."

בימים אלה מדורגת שוויץ במקום 13 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2023.

רמו פורר – מי זה?

רמו פורר (Remo Forrer) הוא זמר שווייצרי ממחוז סנט גאלן בצפון שוויץ. פורר נולד ב-2001 בעיר המברג, וכבר בגיל צעיר גילה עניין במוזיקה. הוא למד לנגן על חליל צד, אקורדיון ופסנתר – כל זה משמיעה בלבד. ב-2020 השתתף בתוכנית "The Voice of Switzerland" וזכה במקום הראשון.

 

 

 

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-63 של שוויץ באירוויזיון. שוויץ הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה פעמיים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של שוויץ הייתה באירוויזיון 1988 עם השיר "Ne partez pas sans moi" בביצועה של הזמרת הבינלאומית סלין דיון.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאת

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!