נורווגיה באירוויזיון 2023: אלסנדרה, נציגת נורווגיה לתחרות הקרובה, עובדת בימים אלו על מספר שינויים בהופעת האירוויזיון שלה. הנה מספר פרטים ראשונים.

לפני חודש זכתה הזמרת אלסנדרה (Alessandra) בקדם האירוויזיון הנורווגי "Melodi Grand Prix 2023". השיר וההופעה מתוך קדם האירוויזיון זוכים בימים אלו לאהדה גדולה בקרב אוהדי התחרות, אך יחד עם זאת הופעת הקדם מתוכננת להשתנות לקראת האירוויזיון. את הידיעה שיתף מגיש הטלוויזיה הנורווגי, סטיג קארלסן (Stig Karlsen), אשר מכהן בשנים האחרונות כראש המשלחת הנורווגית לתחרות האירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




קארלסן שיתף על ההכנות של הזמרת והמשלחת לאירוויזיון 2023 בימים אלו. לפי קארלסן, יהיו מספר שינויים בהופעות של אלסנדרה על בימת האירוויזיון בליברפול – בכוריאוגרפיה ובתאורה שעל הבמה. בהופעת הקדם של אלסנדרה ניתן היה לראות שימוש בפנסים ובמסכי לדים שישמשו את אלסנדרה גם באירוויזיון. קארלסן משתף שההופעה תחל אפלה וכהה, ותתבהר ככל שהשיר יתקדם, וזאת במטרה להדגיש את המסר של השיר. התכנון הוא לשמור על ההופעה לא יותר מידי מוארת, וזאת כדי לשמור את הפוקוס לאלסנדרה.

שינוי נוסף שיתבצע הוא חילוף הרקדנים שהופיעו לצד אלסנדרה בקדם לרקדנים אחרים. חילוף רקדנים הוא דבר ידוע, והסיבה לכך נעוצה בעובדה שבנורווגיה מעדיפים שקולות הליווי יהיו חיים ולא יוקלטו מראש, לעומת הקדם הנורווגי שבו נעשה שימוש בקולות ליווי מוקלטים. בימים אלו מתקיימים אודישנים לרקדנים חדשים שיתלוו לזמרת בליברפול.

האם השיר יקבל גרסה חדשה? לא ברור. אורכו של השיר הנבחר "Queen Of Kings" הוא 2:45 דקות, בעוד אורכם של רוב שירי האירוויזיון הוא שלוש דקות. קיימת אופציה להארכת השיר בעוד 15 שניות, אך לא ברור אם הדבר ייעשה.

השבוע העלתה הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה תמונות מאולפן הקלטות, בו ביצעה את שירה לאירוויזיון באיטלקית. אלסנדרה ככל הנראה מתכננת להוציא גרסה איטלקית לשיר ולא לשיר באיטלקית על בימת האירוויזיון. איטלקית אינה זרה לזמרת, לאחר שנולדה וגדלה באיטליה לאב ממוצא איטלקי.




אלסנדרה מלה – מי את?

אלסנדרה מלה, בת 20, היא זמרת נורווגית ממוצא איטלקי, שנולדה באיטליה לאב איטלקי ולאמא נורווגית. הזמרת הצעירה עבר להתגורר בנורווגיה רק לפני שנתיים. היא למדה בילדותה נגינה על פסנתר ופיתוח קול, ועם הגעתה לנורווגיה החלה ללמוד בבית הספר למוזיקה LIMPI בעיר לילהאמר. בשנה שעברה התמודדה בגרסה הנורווגית של התוכנית "The Voice" והגיעה לשלב ההופעות החיות. בקדם הנורווגי היא ביצעה את השיר "Queen of Kings", המדבר על תעוזה וקבלה עצמית, ומבוסס על סיפור חייה של מלה כהיותה ביסקסואלית וחברת הקהילה הגאה.

 

נורווגיה תשתתף בחלקו הראשון של חצי הגמר הראשון שייערך ב-9 במאי. נורווגיה ממוקמת במקום החמישי בסיכויי הזכייה בתחרות.

מקור: Escnorge

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-61 של נורווגיה באירוויזיון. נורווגיה הצטרפה לתחרות ב-1960 וזכתה בה שלוש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של נורווגיה הייתה באירוויזיון 2009 עם השיר "Fairytale" בביצועו של הזמר אלכסנדר ריבאק.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!