הכרזה רשמית על מסיבת האירוויזיון "Israel Calling" טרם התקבלה, אך נציגי אלבניה כבר אישרו את הגעתם לתל אביב בחודש אפריל! האם אפשר להתחיל לחגוג?

מדריד, אמסטרדם, ברצלונה, לונדון וערים נוספות כבר הכריזו על מועדי מסיבות האירוויזיון הענקיות אשר מארחות את מתמודדי האירוויזיון, אך מהפקת מסיבת האירוויזיון הישראלית "יזראל קולינג" טרם התקבלה תשובה האם תערך גם השנה מסיבת האירוויזיון המסורתית בתל אביב.

בשנים 2017-2018 הוזמנו עשרות מתמודדי אירוויזיון לפרוייקט "Israel Calling" אשר כלל ביקור ברחבי הארץ ואירוע פרומו מיוחד בו יוכלו המתמודדים השונים להציג את שיריהם לקהל הישראלי. הפרוייקט, ביוזמתה ובהפקתה של טלי אשכולי, אירח 28 מדינות שונות ב- 2017 ו- 26 מדינות ב- 2018 וזכה להצלחה רבה כאשר עשרות אלפי ישראלים הגיעו לכיכר רבין בתל אביב כדי לצפות במתמודדים האירופיים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ב- 2019 בוטל הפרוייקט המבורך בשל אירוח האירוויזיון בתל אביב ומשום שלא היה ברור האם הזמרים המתמודדים ייענו להזמנה להגיע לישראל פעמיים בתוך חודש אחד. ב-2022, עם דעיכת מגיפת הקורונה, שוב אירחה טלי אשכולי 24 נציגים שהתמודדו באירוויזיון 2022 וביניהם זוכי האירוויזיון, להקת קאלוש אורקסטרה (Kalush Orchestra).

ישראל קיבלה חשיפה חיובית רחבה באמצעי התקשורת בכל רחבי אירופה, ברשתות החברתיות ובקרב האמנים המשתתפים שהפכו לשגרירים חדשים של ישראל. האמנים טיילו ברחבי ישראל, הצטלמו לרשתות החברתיות, ומאות אלפי מעריציהם נחשפו לתמונות שלהם על רקע נופי ישראל.

בשלב זה טרם התקבל אישור סופי על קיומה של המסיבה גם השנה, אך מי שרומז על קיומה הם דווקא חברי המשלחת האלבנית. על פי עמוד האינסטגרם Eurovision Albania, שמשמש כעמוד האינסטגרם הרשמי של מועדון אוהדי האירוויזיון האלבני (OGAE Albania), נציגי אלבניה צפויים להופיע בחודש אפריל בברצלונה, מדריד, אמסטרדם, וורשה וגם בתל אביב! אלבינה ומשפחת קלמנדי (Albina & Familja Kelmendi) מתכננים לבצע את השיר "Duje" בישראל.

 כאמור, אישור רשמי על מסיבת "יזראל קולינג" טרם התקבל, אך אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם בכל התפתחות בנושא! השארו מעודכנים!

אירוויזיון 2023: תחרות האירוויזיון ה-67 תיערך בעיר ליברפול שבבריטניה ב-9, 11 ו-13 במאי בהשתתפותן של 37 מדינות. בריטניה תארח את התחרות במקומה של אוקראינה שזכתה באירוויזיון 2022, עקב המלחמה המתנהלת בשטחה מאז חודש פברואר. זאת תהיה הפעם התשיעית שבה תארח בריטניה את התחרות, לאחר שאירחה אותה בפעם האחרונה ב-1998 בעיר ברמינגהאם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!