רשת הטלוויזיה הקפריסאית חשפה את היוצרים אשר עומדים מאחורי השיר  לאירוויזיון 2023. כל הפרטים בכתבה.




רשת הטלוויזיה הקפריסאית, CyBC, שואפת להגיע למיקום גבוה באירוויזיון הקרוב. בקפריסין נחשף כי היוצרים יימי ינסון (Jimmy Jansson) ותומאס סטנגארד (Thomas Stengaard) הם חלק מהצוות שעומד מאחורי השיר הקפריסאי לאירוויזיון 2023, השיר יבוצע על ידי הזמר אנדרו למברו (Andrew Lambrou). בנוסף, אנדרו מקליט בימים אלה את שירו לתחרות בשטוקהולם, בירת שוודיה אשר נחשבת למעצמת אירוויזיון.

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ג'ימי ינסון (Jimmy Jansson) הוא זמר וכותב שירים, שחלקם השתתפו בקדמי אירוויזיון במדינות שונות כמו בשוודיה, נורווגיה, דנמרק, סרביה, סלובניה וספרד. השיר "Yes", אשר נכתב על ידו, נבחר לייצג את דנמרק באירוויזיון 2020 אשר בוטל בשל מגפת הקורונה. 

תומאס סטנגארד (Thomas Stengaard) היה שותף לכתיבת השיר הזוכה באירוויזיון 2013 “Only Teardrops”. תומאס גם לקח חלק בכתיבת השיר הגרמני ב-2018 "You Let Me Walk Alone", השיר הגרמני ב-2019 "Sisters", השיר הקפריסאי ב- 2021 "El Diablo" , השיר של סן מרינו ב- 2021 "Adrenalina" והשיר האזרי ב- 2022 "Fade To Black"




אנדראו למברו – מי זה?

אנדראו למברו, הוא זמר ויוצר אוסטרלי ממוצא יווני-קפריסאי בן 24. אהבתו של אנדרו למוזיקה החלה בגיל 5 כאשר החל בלימודי פסנתר. אנדראו החל את הקריירה ב- 2013 כאשר שיתף גרסאות כיסוי של שירים מפורסמים ביוטיוב ובהמשך הפך לאושיית רשת באינסטגרם ובטיק-טוק.

למברו השתתף בתכנית "אקס פקטור" אוסטרליה כשהיה בן 17 בלבד. ב-2022 לקח חלק בקדם האירוויזיון האוסטרלי "Australia Decides" עם השיר "Electrify" ובו הגיע למקום השביעי בלבד.




קפריסין באירוויזיון 2022

הזמרת אנדרומכי (Andromache) ייצגה את קפריסין עם שירה "Ela" (בעברית: "בוא"). קפריסין הגיעה בחצי הגמר השני למקום ה-12 עם 63 נקודות. זאת הפעם הראשונה מאז אירוויזיון 2013 שקפריסין לא מעפילה לגמר האירוויזיון. לאחר פרסום פילוג ההצבעות בין הקהל לשופטים נחשף כי הקהל העלה לגמר את קפריסין מהמקום התשיעי אך השופטים מיקמו אותם במקום ה-18 והאחרון, דבר שפגע בסיכויי ההעפלה לגמר.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-39 של קפריסין באירוויזיון. קפריסין הצטרפה לתחרות ב-1981 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2018 לאחר שהזמרת אלני פוריירה סיימה במקום השני עם השיר "Fuego".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!