להקת מונסקין, זוכי אירוויזיון 2021 מאיטליה, זכו בפרס "הרוק האלטרנטיבי הטוב ביותר" בטקס פרסי ה-MTV הלהקה העניקה ביצוע מהפנט ללהיט "Supermodel" שיצר שערורייה גדולה וסקרנות רבה כלפי הלהקה האיטלקית. 

מאז זכייתה של להקת מונסקין באירוויזיון 2021 עם הלהיט "Zitti e buoni", היא לא מפסיקה לשבור שיאים, לשחרר להיטים ולזכות בפרסים. הלהקה צברה תאוצה בעבר גם בטיקטוק ואף זכתה בפרס הרוק הטוב ביותר לשנת 2021 ב- MTV Europe. עכשיו, הלהקה הוסיפה גביע נוסף: אמש (רביעי, 28 באוגוסט) נערך בעיר ניוארק, ניו ג'רזי, שבארצות הברית טקס פרסי הווידיאו קליפים של MTV אותו הנחו ניקי מינאז', ג'ק הארלו, אל אל קול ג'יי. במהלך הטקס הלהקה האיטלקית המדוברת לקחה חלק עם שלוש מועמדויות, זכייה אחת וביצוע בלתי נשכח לשיר "Supermodel".

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



הלהקה האיטלקית הייתה מועמדת בפרס "האמן החדש", שם התמודדו מול אומנים כמו דאב קמרון וגייל. מועמדות נוספת הייתה על פרס "להקת השנה" שם התמודדו מול להקות ידועות כמו רד הוט צ'ילי פפרס, אימג'ין דרגונס ופו פייטרס, כשאת הפרס קטפה בסופו של דבר להקת BTS. על פרס "השיר האלטרנטיבי" התמודדה הלהקה יחד עם השיר "I Wanna Be Your Slave" מול אבריל לאבין, אימג'ין דרגונס, פאניק! את דה דיסקו וטוונטי וואן פיילוטס. בקטגוריה זו זכתה להקת מונסקין בפרס.

צפו במונסקין מבצעים את "Supermodel" על בימת MTV Video Music Awards:




הביצוע על הבמה בארה"ב לא עבר בשקט ובמהלכו נוצרה שערורייה לא קטנה, כאשר שבמהלך השיר ויקטוריה דה אנגליס (Victoria De Angelis) הבסיסטית מצאה את עצמה עומדת חשופת חזה מול קהל רחב בשידור חי בטלוויזיה. קורה לטובים ביותר.




מונסקין – מי אלה?

הרכב הרוק האלטרניטיבי Måneskin (בדנית: "אור ירח") הוא הרכב רוק איטלקי שהוקם ברומא בשנת 2015 בזמן שארבעת חברי הלהקה עדיין למדו בתיכון. ההרכב השתתף בעונה ה-11 של X Factor האיטלקי, שם הגיעו למקום השני. לאחר התוכנית חתמו על חוזה עם חברת התקליטים Sony Music. אלבומם הראשון שוחרר ב-2018 ושנה לאחר מכן שוחרר האלבום השני שזכה להצלחה גדולה מאוד, בעיקר אודות לסינגלים "Morirò da re" ו-"Torna a casa".

במרץ 2021 זכתה הלהקה במקום הראשון בפסטיבל סן רמו ובעקבות כך כבשו גם את תחרות האירוויזיון לאחר שזכו במקום הראשון עם השיר "Zitti e buoni". מאז שחררו מספר שירים שצברו הצלחה עולמית.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!