רשת הטלוויזיה הדנית מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2023. השיר לתחרות האירוויזיון צפוי להיבחר בעזרת קדם האירוויזיון המסורתי.

רשת הטלוויזיה של דנמרק, DR, אישרה כי דנמרק תשתתף באירוויזיון 2023 שייערך בשנה הבאה בבריטניה. נציג דנמרק לתחרות הבינלאומית יבחר באמצעות קדם האירוויזיון המסורתי "Dansk Melodi Grand Prix" אשר החל את דרכו כקדם אירוויזיון הדני כבר בשנת 1957. רשת הטלוויזיה הדנית תחשוף פרטים נוספים על תחרות המקומית לשנת 2023 בקרוב.

 

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מפיק הקדם אירוויזיון הדני, אריק סטרוב הנסן (Erik Struve Hansen), כבר הודיע בסוף חודש מאי שדנמרק צפוייה להתמודד באירוויזיון הבא. כעת, דנמרק הודיעה אישררה את השתתפותה לאחר שהודיעה על כך לאתר אירוויזיון Esctoday. עד כה 25 מדינות הודיעו שהן צפויות להשתתף באירוויזיון 2023. ברשימת המדינות המשתתפות ניתן למצוא את אוסטריה, אוקראינה, איטליה, אלבניה, אסטוניה, בלגיה, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, יוון, ישראל, לטביה, ליטא, נורווגיה, ספרד, סן מרינו, סרביה, פינלנד, צרפת, קפריסין, רומניה, שוודיה ושוויץ שאישרו עד כה את השתתפותן בתחרות.

הרשמה לתחרות תתאפשר עד ה- 16 בספטמבר כשהמדינות הנרשמות יכולות להתחרט מבלי לשאת בקנסות כספיים עד ה-11 באוקטובר. רשימה רשמית של המדינות המשתתפות תפורסם על ידי איגוד השידור האירופי לקראת סוף חודש אוקטובר.




דנמרק באירוויזיון 2022

להקת רדי (Reddi) ייצגה את דנמרק עם שירה "The Show" (בעברית: "המופע"). דנמרק לא עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום ה-13 בחצי הגמר הראשון עם 55 נקודות. זאת הפעם השנייה ברציפות שבה דנמרק לא עולה לגמר, הישג שלילי שאותו היא רושמת ביחד עם אי ההעפלה לגמר בשנים 2015-2016.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-51 של דנמרק באירוויזיון. דנמרק הצטרפה לתחרות ב-1957 וזכתה בה שלוש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של דנמרק הייתה באירוויזיון 2013 עם השיר "Only Teardrops" בביצועה של הזמרת אמילי דה פורסט.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!