האם הזמרת האמריקאית ממוצא יווני, אוונגלייה, היא זאת שייצג את יוון באירוויזיון 2023?

אוונגליה, או בשמה המלא אוונגלייה פסרקיס (Evangelia Psarakis), נולדה ב-1991 בארצות הברית למשפחה ממוצא יווני. הזמרת בילתה לאורך השנים בנסיעות בין בית הוריה בניו ג'רזי שנמצאת בחוף המזרחי של ארצות הברית, לבין חוותה של סבתה בכריתים שביוון. כעת, מכוונת הזמרת ליעד הבאה בקריירה שלה – אירוויזיון 2023.

 


בפוסט שהעלתה הזמרת ברשתות החברתיות, אישרה כי היא מתכוונת להגיש את מועמדותה לייצוג יוון או קפריסין בתחרות הקרובה שתיערך בבריטניה. זאת אינה הפעם הראשונה שבה הזמרת מנסה להגיע לאירוויזיוון. לפני כשנה הגישה הזמרת מספר שירים במטרה להשתתף באירוויזיון 2022 מטעם אחת המדינות, אך בסופו של דבר לא נבחרה.

אחד מהשירים אותם הגישה הזמרת הוא "Ónira", אותו ניתן לשמוע בלינק המצורף:


יוון טרם אישרה באופן רשמי את השתתפותה באירוויזיון 2023, אך צפויה לעשות זאת בשבועות הקרובים.

יוון באירוויזיון 2022

הזמרת אמנדה טנפיורד (Amanda Tenfjord) ייצגה את יוון עם שירה "Die Together" (בעברית: "למות ביחד"). יוון עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום השלישי בחצי הגמר הראשון עם 211 נקודות, ובגמר הגיעה למקום השמיני עם 215 נקודות. זאת הייתה הפעם הראשונה מאז 2011 שיוון סיימה בטופ עשר ברציפות יותר מפעם אחת, וההישג הכי טוב שלהם בחצאי הגמר ובגמר מאז 2013.

מקור: Eurovision Fun.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!