בריטניה טרם אושרה כמארחת הרשמית של אירוויזיון 2023, אך יחד עם זאת ערים נוספות מצטרפות לרשימת המועמדות האפשריות לאירוח התחרות בשנה הבאה.

כזכור, בחודש שעבר הכריז איגוד השידור האירופי כי אוקראינה לא תארח את אירוויזיון 2023, וזאת למרות ניצחונה באירוויזיון 2022. במקומה, הכריז ה-EBU כי בריטניה, ורשת הטלוויזיה BBC העומדת בראשה – הם המועמדים המובילים לאירוח התחרות, וזאת בשל העובדה שבריטניה הגיעה בתחרות למקום השני, דבר המקנה לה את הזכות לארח.

מאז ההכרזה כי התחרות צפויה לשוב לבריטניה, לראשונה מ-1998, לא פחות מ-13 ערים הביעו עניין באירוח התחרות בשנה הבאה. כעת, שתי ערים נוספות בבריטניה מצטרפות לרשימת המארחות הפוטנציאליות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בריסטול (Bristol)

במהלך מצעד הגאווה שנערך בעיר לפני כשבוע, הכריז ראש העיר מרווין רס (Marvin Ress) על כוונתה של בריסטול להציע את עצמה כמועמדת לאירוח אירוויזיון 2023. במידה והצעה זו תצא לפועל, מציעה בריסטול לארח את התחרות באולם "YTL Arena" שעדיין נמצא בבנייה בימים אלה. האולם מתוכנן להכיל עד 17,000 צופים, במידה ובנייתו תסתיים בזמן והעיר תיבחר כמארחת.

בריסטול היא העיר השמינית בגודלה בבריטניה. היא משמשת כעיר נמל ומאז סוף המאה ה-20 משמשת כמרכז לתעשיית תעופה וחלל.

ניוקאסל (Newcastle)

העיתון "Chronicle Live" פרסם כי מועצת עיריית ניוקאסל צפויה לעבוד על הצעה לאירוח התחרות בשטחה, וכבר ניהלה שיחות בנושא עם ה-BBC. חבר המועצה אלכס היי (Alex Hay) שיתף בראיון לעיתון: "ברור שזה יהיה נפלא לארח את האירוויזיון ואנחנו מאמינים שניוקאסל תהיה עיר מארחת מושלמת. אנחנו מצפים לשמוע עוד על תהליך הגשת ההצעות וכבר עובדים עם שותפים כדי לבחון את ההזדמנות".

במידה והעיר תיבחר כמארחת, האולם המארח יהיה "Utilita Arena", אשר נפתח ב-1995 ויכול להכיל עד 11,000 צופים.

נמשיך לעקוב ולעדכן.

מקורות: Marvin Rees, Chronicle Live.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!