צ'אנל, נציגת ספרד לאירוויזיון 2022, חשפה במהלך תוכנית רדיו פרטים חדשים לגבי עתידה המוזיקלי ועל התוכניות שלה לזמן הקרוב.

צ'אנל (Channel), נציגת ספרד לאירוויזיון 2022, הגיעה להתארח השבוע בתוכנית הרדיו הספרדית "Que Sigue el Baile" (בעברית: "מה בעקבות הריקוד") של שדרנית הרדיו שרה קרבונרו (Sara Carbonero). במהלך הראיון המיוחד שנערך, השתיים דיברו אחת עם השניה על החוויה המרתקת של הזמרת באירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

צ'אנל סיפרה בראיון על כל תהליך ההסתגלות שלה אחרי התוצאה המשמחת שהשיגה עבור מדינתה בתחרות ושיתפה על גודל החוויה: "יש עוד לא מעט דברים איתם אני מתקשה להתנהל, כיוון שזו הפעם הראשונה בה אני חווה אותם".

בהקשרים מוזיקליים, צ'אנל חשפה בפעם הראשונה שמתוכננות עוד לא מעט הפתעות מוזיקליות מלבד להיטה הגדול מהאירוויזיון: "אני עובדת על לא מעט דברים. הקלטתי שמונה שירים שעתידים לצאת בקרוב! ההתלהבות שלי ממוזיקה חדשה והמשך ההתמסרות ליצירה היא עצומה, ואני עדיין לומדת להכיר את עצמי כאמנית". מלבד כל השירים הללו, ייתכן והזמרת תתחיל להתכונן לסיבוב הופעות משלה ברחבי ספרד לאחר שדיברה על הרצון להופיע בלייב בפני קהלים גדולים.

מלבד הקריירה המוזיקלית המתפתחת שלה, וכפי שכבר הכריז המוזיקאי והמפיק נאצ'ו קאנו (Nacho Cano), צ'אנל תהיה גיבורת המחזמר החדש שלו. למחזמר יקראו "מאלינצ'ה" (Malinche) שיספר את סיפורו של עבד שחי בתקופתם של בני המאיה והאצטקים.



ספרד באירוויזיון 2022

הזמרת צ'אנל (Chanel) ייצגה את ספרד עם שירה "SloMo" (בעברית: "הילוך איטי"). ספרד הגיעה בגמר למקום השלישי עם 459 נקודות, הישגה הטוב ביותר של ספרד מאז אירוויזיון 1995. בנוסף, נכנסת ספרד לראשונה לעשרת המקומות הראשונים מאז אירוויזיון 2014.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!