זמרי האירוויזיון שכולנו אוהבים ומכירים עובדים ללא הפסקה סביב השעון ומייצרים מוזיקה חדשה. יצאנו לבדוק כמה מהשירים החדשים שיצאו לאחרונה.

אחרי תקופת האירוויזיון תמיד יש שקט תעשייתי מכיוון התחרות, לפחות עד תחילת חודש דצמבר. אם כך, מזל שבזמן האחרון זמרי האירוויזיון המוכרים והאהובים משחררים שירים חדשים ללא הפסקה. למי מהם הכי כדאי לשים לב?

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 

בלאנקו (Blanco) – "Nostalgia" (בעברית: "נוסטלגיה"). המגה סטאר האיטלקי שפרץ לתודעה לפני לא הרבה זמן ורק לפני כמה שבועות ייצג את ארצו בתחרות האירוויזיון לצידו של מחמוד (Mahmood), ממשיך להפתיע עם מוזיקה קצבית במיוחד. בשירו החדש שהינו שיר אהבה טיפוסי, בלאנקו משתף את רגשותיו כלפי מישהי מסוימת. אני קצת מאוכזב מהעובדה שכמעט השירים שלו נשמעים כמעט אותו הדבר, אבל למי שאוהב פאנק פופ אלקטרוני קצבי ובועט, זה אחלה שיר להוסיף לפלייליסט.

בלאנקו ייצג את איטליה באירוויזיון 2022 לצד הזמר מחמוד עם השיר “Brividi” (בעברית: "צמרמורת"). השניים הגיעו בגמר למקום השישי עם 268 נקודות, ההישג הכי טוב של מדינה מארחת מאז אירוויזיון 2016.

בילאל חסאני – "Il ou Ellel" (בעברית: "הוא או היא"). נציג צרפת לאירוויזיון 2019 עם שיר פופ גנרי עם נגיעות אלקטרוניות עדינות. בשיר בילאל שר על כך שהוא רוצה לחקור את כל האפשרויות שהחיים מציעים לו, כמילות השיר "הלילה זה הוא או היא". היה נדמה לי ששמעתי את השיר בעבר למרות שלא, וזה בהתחשב שהשיר נשמע לטעמי כמו כל שיר אחר.

בילאל חסאני ייצג את צרפת באירוויזיון 2019 עם השיר "Roi" (בעברית: "מלך) והגיע למקום ה-16 עם 105 נקודות.

אלני פוריירה (Eleni Foureira) – מאז השתתפותה באירוויזיון 2018 אלני לא נחה וממשיכה לעבוד מסביב לשעון, וכבר לאחרונה הכוכבת הקפריסאית שחררה אלבום חדש בשם "Poli_Ploki" ובו 12 שירים. האלבום כולו בסגנון פופ יווני אך ישנן גם כמה בלדות.

אלני פוריירה ייצגה את קפריסין באירוויזיון 2018 עם השיר “Fuego” (בעברית: "אש") והגיעה למקום השני עם 436 נקודות. זהו ההישג הכי טוב של קפריסין בכל שנות השתתפותה בתחרות.

 

קונצ׳יטה וורסט – "Paris" (בעברית: "פריז"). מלכת הדראג של האירוויזיון מפגינה בשירה בשפה הצרפתית עם שיר באורך של כמעט שני שירי אירוויזיון. שיר שכולו אווירה של תצוגת אופנה למרגלות מגדל האייפל או אם תרצו שיר שמאוד מתאים לבופה של לפני אירוע כלשהו. הקליפ עצמו מאוד מושקע ברמה די גבוהה ובמהלכו קונצ׳יטה מופיעה עם לוקים שונים.

קונצ׳יטה וורסט ייצגה את אוסטריה באירוויזיון 2014 עם השיר "Rise Like a Phoenix" (בעברית: "לזרוח כמו עוף החול") וזכתה במקום הראשון עם 290 נקודות. זה היה הניצחון השני של אוסטריה בתחרות, 48 שנים אחרי הפעם הראשונה.

סבטלנה לובודה – "Молитва" (בעברית: "תפילה"). נציגת אוקראינה הבלתי נשכחת לאירוויזיון (דרישת שלום לכלובי האוגרים) מוציאה בלדה מרגשת המביעה תמיכה וגב בנלחמים למען מולדתה. התקופה הלא פשוטה שהמדינה עוברת מייחדת את השיר ואת משמעותו. הקליפ צולם בלטביה וכמעט כולו בצבעי שחור לבן, למעט סוף הקליפ שנצבע קלות בצהוב וכחול כצבעי הדגל האוקראיני.

סבטלנה לובודה ייצגה את אוקראינה באירוויזיון 2009 עם השיר "Be My Valentine! (Anti-Crisis Girl)" (בעברית: "תהיה הוולנטיין שלי – נערה נגד משבר") והגיעה למקום ה-12 עם 76 נקודות.

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם חינה? LaVie Photography הם הטובים ביותר!