השיר “Saudade, saudade”, שייצג את פורטוגל באירוויזיון 2022, זכה להגיע למעמד של תקליט זהב בפורטוגל לאחר שכבש את מצעדי המוזיקה במדינה.

הרבה זמן שפורטוגל לא זכתה לנחת בתחרות האירוויזיון. פורטוגל סוגרת שנתיים מוצלחות בתחרות בהן המדינה עלתה לגמר מחמשת המקומות הראשונים בחצאי הגמר, ובגמר עצמו הגיעה פעמיים ברציפות לצד השמאלי של טבלת הניקוד.

כעת, ההצלחה מתבטאת גם במצעדי הרדיו בפורטוגל ובנתוני המכירות במדינה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

השיר "Saudade, saudade" (בעברית: "געגועים, געגועים"), שייצג את פורטוגל באירוויזיון 2022 ע"י הזמרת מארו (Maro), הגיע בימים האחרונים למעמד של תקליט זהב לאחר שצבר לא פחות מ-8,700,000 השמעות בספוטיפיי במדינה.

במקביל, השיר נכנס למצעד השירים הפורטוגזים כבר מהמקום ה-176 ולאחר מכן טיפס במהירות למקום הרביעי. לאחר מכן, השיר טיפס למקום השלישי במצעד השירים הפורטוגזים של מצעד הבילבורד (Billboard). מחוץ לפורטוגל, השיר הביא הישגים מרשימים וכיכב במצעדים של מדינות רבות והגיע בשיאו למקום השלישי בליטא, מקום שישי בהולנד ולמקום ה-13 באיסלנד. בנוסף אליהן, השיר נכנס למצעד 100 השירים המובילים באירלנד, בריטניה שוודיה ושוויץ.




פורטוגל באירוויזיון 2022

הזמרת מארו (Maro) ייצגה את פורטוגל עם שירה "Saudade, saudade" (בעברית: "געגועים, געגועים"). פורטוגל עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום הרביעי בחצי הגמר הראשון עם 208 נקודות, ובגמר הגיעה למקום התשיעי עם 207 נקודות. זאת הפעם הראשונה מאז הניצחון ב-2017 שפורטוגל נכנסת לטופ עשר וההישג השני הכי טוב שלהם מאז אירוויזיון 1996.

מקור: eurovoix.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!