פולי גנובה, נציגת בולגריה באירוויזיון 2011 ו-2016, הצהירה בראיון לערוץ טלוויזיה הולנדי כי קיבלה החלטה לשוב להשתתף בתחרות בפעם השלישית. האם זה יקרה ב-2023?




רקע: הזמרת הבולגרייה פולי גנובה (Poli Genova) ייצגה את בולגריה בתחרות האירוויזיון פעמיים – באירוויזיון 2011 זכתה בקדם אירוויזיון הבולגרי עם השיר "Na inat" (בעברית: "עקשן") והגיעה למקום ה-12 בחצי הגמר השני. ב-2016 נבחרה לייצג את בולגריה בפעם השנייה, הפעם באמצעות בחירה ישירה, עם השיר "If Love Was A Crime" (בעברית: "אם אהבה הייתה פשע"), והביאה לבולגריה את המקום הרביעי – ההישג הכי טוב של המדינה עד אותה עת וגמר ראשון מזה תשע שנים.

לאחר ההשתתפות השנייה, פולי הביעה את רצונה לחזור לתחרות בפעם השלישית ואף הקליטה ב-2018 גרסת דמו לשיר "Colors" (בעברית: "צבעים"), אך בסופו של דבר השיר בוצע בקדם האירוויזיון הקרואטי ב-2021 ע"י הזמרת ברנרדה ברונוביץ' ׁׁׁ(Bernarda Brunović). השנה, במהלך האירוויזיון האחרון שנערך בטורינו, שהתה הזמרת בעיר ואף הופיעה במספר מסיבות אירוויזיון. בראיונות שערכה עם מספר אתרים שיתפה על כוונתה להשתתף בתחרות בעתיד הקרוב.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




פולי התראיינה לערוץ הטלוויזיה ההולנדי "OUTtv" ושיתפה על רצונה לשוב לתחרות. הערוץ כינס פאנל אירוויזיון שכלל את הזמרת קריסטה סיגפרידס (Krista Siegfrids), שייצגה את פינלנד באירוויזיון 2013 עם השיר "Marry Me" (בעברית: "תתחתן איתי"), ואת איש יחסי הציבור הישראלי אלון אמיר, שלקח חלק במספר רב של תחרויות אירוויזיון וחבר קרוב של הזמרת. המגיש ג'נס גרטס (Jens Geerts) התעניין בחוויות האירוויזיון של גנובה וכיצד התחרות הייתה עבורה כאמנית שלקחה בה חלק.

פולי שיתפה: "יש הבדל גדול עבורי בין התחרות ב-2011 לזו ב-2016. קודם כל, הרבה דברים השתנו מבחינה טכנולוגית, המצלמות והאפשרויות שהבמה מציעה. הייתי צעירה אז וזו הייתה הבמה הגדולה הראשונה שלי – זה היה יותר מדי לאמנית צעירה כמוני שבאה ממדינה קטנה, אפילו שאני עוסקת במוזיקה מגיל 4. והאמת שאני אסירת תודה על זה שלא עליתי לגמר, כי למדתי להפסיד. למדתי שיעור מה חשוב, במה להתמקד, מהם הרגעים הכי מהנים ועוד הרבה מעבר. נסו לדמיין עכשיו מה אוכל לעשות על הבמה כשאשתתף שוב בפעם השלישית".

את תעשי את זה?

"כן, הצוות שלי ואני קיבלנו החלטה. אני חוזרת לאירוויזיון!".




נכון לעכשיו העניין עוד לא רשמי ולא ברור האם הזמרת נמצאת במגעים עם רשת הטלוויזיה הבולגרית או מתי היא מתכננת לשוב לתחרות. כך או כך, נראה שבין היתר בשל התוצאה המאכזבת של בולגריה בתחרות השנה, לא צפויה התנגדות מצד הגורמים הרלוונטיים וייתכן שהזמרת תשוב לתחרות כבר בשנה הבאה.

פולי התראיינה גם לבלוג האירוויזיון הפופולארי "wiwibloggs" וגם בראיון זה שיתפה על התוכניות שלה לתחרות.

נכון לכתיבת שורות אלו, בולגריה טרם אישרה את השתתפותה באירוויזיון 2023.




בולגריה באירוויזיון 2022

להקת אינטליגנט מיוזיק פרוג'קט (Intelligent Music Project) ייצגה את בולגריה עם שירה "Intention" (בעברית: "מטרה"). בולגריה לא עלתה לגמר לאחר שסיימה במקום ה-16 בחצי הגמר הראשון עם 29 נקודות. זאת הפעם הראשונה מאז אירוויזיון 2013 שבולגריה לא העפילה לגמר התחרות, אחר רצף של ארבע עליות רצופות לגמר. בנוסף, זהו ההישג הכי נמוך של בולגריה בתחרות מאז אירוויזיון 2009.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-15 של בולגריה באירוויזיון. בולגריה הצטרפה לתחרות ב-2005 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2017 לאחר שהזמר קריסטיאן קוסטוב סיים במקום השני עם השיר "Beautiful Mess".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!