לאורה פאוזיני, אחת ממנחות אירוויזיון 2022 בטורינו, לא הופיעה במהלך חלק גדול מהצבעת השופטים במהלך גמר האירוויזיון. כעת מסבירה הזמרת מה הייתה הסיבה לכך.

במהלך שלב הכרזת הניקוד מצוותי השופטים ברחבי אירופה (ואוסטרליה) בערב הגמר הגדול, נעדרה חלק גדול מהזמן אחת ממנחות האירוע – הזמרת לאורה פאוזיני (Laura Pausini). במקומה, קיבלו את פניהם של צוותי השופטים צמד המנחים שהגישו לצידה של לאורה – מגיש הטלוויזיה אלסנדרו קטלן (Alessandro Cattelan) והזמר מיקה (Mika). כעת, לאחר גמר התחרות, מסבירה הזמרת מה הייתה הסיבה להיעדרותה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בפוסטים שרשמה ברשתות החברתיות, מסרה הזמרת: "איזה לילה חברים! כמה אהבה הראיתם לי מכל העולם! תודה. רציתי להרגיע ולהגיד שאני בסדר. במהלך הגמר הייתה לי ירידה בלחץ הדם ומסיבה זו הייתי צריכה לעצור למנוחה במשך כעשרים דקות בעצת הרופאים שעזרו לי, ועל זה אני מודה כל כך הרבה".

עוד הוסיפה הזמרת: "ששת החודשים האחרונים היו מלאים בעבודה ונכנעתי ללחץ אבל אני שמחה שסגרתי את הערב יחד עם חבריי האהובים למסע אלסנדרו קטלן ומיקה, והצלחתי להכריז יחד איתם על הזוכים באירוויזיון – אוקראינה הנפלאה. אני מודה לרשת הטלוויזיה RAI ולאיגוד השידור האירופי על ההרפתקה הנפלאה, המפיקים הנפלאים שלנו, הנגנים, הרקדנים, כולם. אני אזכור את החוויה הזו כבין החוויות היפות בחיי. וכמובן, תודה לרופאים שטיפלו בי ולצוות הרפואי בטורינו".

אירוויזיון 2022 נערך בשבוע שעבר, ב- 10, 12 ו- 14 במאי בטורינו שבאיטליה. ההפקה הגדולה נערכה באולם הפאלאולימפיקו לאחר שאיטליה זכתה באירוויזיון הקודם.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!