מיכאל בן דוד, נציג ישראל באירוויזיון 2022 , הציע נישואין לבן זוגו ב- 4 השנים האחרונות – רגע לפני שיעלה על במת האירוויזיון. שיהיה במזל!

מיכאל בן דוד ורועי רם. צילום: פרטי (אינסטגרם)

נציגנו לאירוויזיון, מיכאל בן דוד, שצפוי לעלות מחר על בימת התחרות בחצי הגמר השני, הציע נישואין לבן זוגו ב- 4 השנים האחרונות – רועי רם. ההצעה התרחשה בבית המלון בו שוהים השניים בטורינו והייתה מרגשת במיוחד. ממיכאל נמסר: "בתקופה הכי מרגשת בחיים שלי, בה אני מייצג את המדינה שלי על הבמה הכי גדולה באירופה, הגשמתי עוד חלום והצעתי לאהוב לבי להתחתן איתי. אני בן מזל".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



מיכאל בן דוד שיתף הבוקר את עוקביו ברשתות החברתיות בבשורה המרגשת וזכה לברכות ואהבה מהקהל הרחב מהארץ ומהעולם.

צוות יורומיקס מאחל לארוסים הטריים מזל טוב, המון אהבה ושפע בשורות טובות!



ישראל באירוויזיון 2022

"I.M" (בעברית: "אני") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמר מיכאל בן דוד (Michael Ben David), אשר ייצג את ישראל כשיר מספר 2 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-12 במאי. השיר נכתב ע"י חן אהרוני אשר התמודד בקדם אירוויזיון 2011 ובתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2018", בשניהם הגיע למקום הרביעי. יחד עמו כתבו את השיר אסי טל שהתמודד בקדם אירוויזיון 2013 ביחד עם מיטל דה רזון ולידור סעדיה. זהו שירם הראשון של השלושה אשר מתמודד בתחרות האירוויזיון והוא יבוצע בשפה האנגלית. השיר מושפע ונכתב על סיפור חייו האישי של מיכאל שעבר התעללות בילדותו מצד חבריו לכיתה. בשיר רוצה מיכאל להעביר מסר של העצמה אישית.

בימים אלה מדורגת ישראל במקום 29 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

מיכאל בן דוד – מי אתה?

מיכאל בן דוד. צילום: אבי זייקנר

מיכאל בן דוד הוא זמר ישראלי בן 25, אשר נולד לאם ממוצא רוסי-אוקראיני ולאב ממוצא גאורגי. מיכאל מספר שעבר התעללות מתמשכת בילדותו מצד ילדים בכיתתו שלעגו לו בשל קולו הגבוה. הוא יצא מהארון בגיל 16 ולמד משחק בבית הספר למשחק "בית צבי". מיכאל התפרסם כאשר השתתף בעונה האחרונה של "אקס פקטור לאירוויזיון" בה זכה במקום הראשון. השיר "I.M" הוא השיר הראשון ששיחרר הזמר.

 

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-44 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!