הלהקה הסלובנית, LPS, שחררה גרסה חדשה לשיר האירוויזיון בשפה האנגלית. מה דעתכם?

חברי להקת LPS מתכוננים לחצי הגמר שיערך הערב, אך שעות לפני המופע שחררו את הגרסה האנגלית לשיר עימו יתמודדו על בימת התחרות – "Disko". בתחרות עצמה תבצע הלהקה את השיר בשפה הסלובנית.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סלובניה באירוויזיון 2022

"Disko" (בעברית: "דיסקו") הוא שם השיר שיבוצע ע"י להקת LPS, אשר תייצג את סלובניה כשיר מספר 5 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-10 במאי. השיר נכתב ע"י כל חברי הלהקה יחד עם ג'ייקוב קורושץ' (Jakob Korošec). זהו שירם הראשון של כל היוצרים בתחרות האירוויזיון והוא מבוצע בשפה הסלובנית. השיר עוסק בשברון לב.

בימים אלה מדורגת סלובניה במקום 38 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

להקת LPS – מי אלה?

להקת LPS, או בשמם המלא "Last Pizza Slice" (בעברית: "חתיכת הפיצה האחרונה"), הוקמה בדצמבר 2018. חברי הלהקה הכירו במסגרת לימודיהם בבית הספר היסודי "Celje-Center" שבסלובניה, והתחברו כשלמדו ביחד בחדר המוזיקה של בית הספר. הלהקה מורכבת מחמישה חברים: פיליפ וידושין (Filip Vidušin), גספר הלופיץ' (Gašper Hlupič), מארק סמייה (Mark Semeja), זאלה ולנשק (Zala Valenšek) וז'יגה ז'בישיץ' (Žiga Žvižej).

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-27 של סלובניה באירוויזיון. סלובניה הצטרפה לתחרות ב-1993 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 1995 ובאירוויזיון 2001 לאחר שסיימה פעמיים במקום השביעי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!