נציגת שוודיה, קורנליה ג'ייקובס, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Hold Me Closer". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון.

קורנליה ג'ייקובס (Cornelia Jakobs), נציגת שוודיה לאירוויזיון 2022, היא המתמודדת העשירית להיום אשר עולה לחזרה על בימת האירוויזיון עם השיר "Hold Me Closer".

כמידי שנה, שוודיה מעתיקה לבימת האירוויזיון את ההופעה מהמלודיפסטיבלן (קדם האירוויזיון השוודי), וכך גם הפעם – קורנליה עומדת על הבמה לבדה, יחפה, לבושה במכנסיים שחורים ובחולצה כסופה עם הרבה פרנזים נוצצים. מאחוריה מסך הקרנה עגול גדול המשנה את צבעו לאדום לקראת סוף הביצוע. זוויות הצילום ברובן נראות דומות מאוד למלודיפסטיבלן, אך עם כמה שינויים קלים ועם פירוטכניקה ועשן שנוספו לפני הפזמון האחרון המוסיפים אפקט דרמטי. החזרה מלווה בתקלות טכניות רבות – קורנליה לא שומעת את עצמה, המיקרופון לא עובד כמו שצריך, הצלם דורך על כבל המיקרופון כשמסתובב לעבר קדמת הבמה, הביצועים מתחילים באיחור ועוד. ניכר שקורנליה מתוסכלת מכל המצב. למרות זאת, היא לא מוותרת ונותנת ביצוע קולי מצוין.

לדעתי האישית, אין ספק ששוודיה תעלה לגמר ותסיים שם במקום גבוה מאוד, אך לטעמי יש עוד הרבה מקום לשיפור.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שוודיה באירוויזיון 2022

"Hold Me Closer" (בעברית: "החזק אותי קרוב יותר") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת קורנליה ג'ייקובס (Cornelia Jakobs), אשר תייצג את שוודיה כשיר מספר 17 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-12 במאי. השיר נכתב ע"י הזמרת עצמה ביחד עם דיוויד זנדן (David Zandénׂ) ואיסה מולין (Isa Molin). זהו שירם הראשון של השלושה באירוויזיון והוא מבוצע כולו בשפה האנגלית. בשיר מספרת קורנליה על סערה רגשית בעקבות פרידה קשה אותה עברה והיא מנסה להיאחז במערכת היחסים למרות שיודעת שהיחסים עומדים להסתיים.

בימים אלה מדורגת שוודיה במקום 3 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

קורנליה ג'ייקובס – מי את?

קורנליה ג'ייקובס (Cornelia Jakobs) היא זמרת שוודית בת 30. קורנליה היא בתו של סמואל ג'ייקובס (Samuel Jakobs) שהשתתף בעצמו פעמיים במלודיפסטיבלן ב-2006 וב-2008 כחלק מלהקת דה פודלס (The Poodles). קורנליה פרצה לתודעה ב-2008 כשהשתתפה בתוכנית "Idol" בשוודיה אך לא הגיעה לשלב ההופעות החיות. באותה עונה אגב השתתפו אנה ברגנדהל (Anna Bergendahl) ורובין בנגטסון (Robin Bengtsson) שהתמודדו לצידה השנה במלודיפסטיבלן. ב-2011 השתתפה לראשונה בקדם השוודי עם השיר "Dance Alone" (בעברית: "לרקוד לבד") כחלק מלהקת "Love Generation" והגיעה למקום הרביעי בשלב גלגל ההצלה. ב-2012 השתתפה בפעם השנייה כחלק מהלהקה עם השיר "Just a Little Bit" (בעברית: "רק עוד קצת") והגיעה למקום השישי בחצי הגמר השלישי.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-61 של שוודיה באירוויזיון. שוודיה הצטרפה לתחרות ב-1958 וזכתה בה שש פעמים לאורך השנים, שנייה רק לאירלנד. זכייתה האחרונה של שוודיה הייתה באירוויזיון 2015 עם השיר "Heroes" בביצועו של הזמר מונס סלמרלוב.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!