נציגת אירלנד, ברוק, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "That's Rich". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון.

ברוק (Brooke), נציגת אירלנד לאירוויזיון 2022, היא המתמודדת השלישית להיום אשר עולה לחזרה שנייה על בימת האירוויזיון עם השיר "That's Rich".

ברוק לבושה בצבעי תכלת ומלוות אותה על הבמה ארבע רקדניות שלבושות בלבן. הצבעים הבולטים בשיר הם ורוד, סגול וכחול. השיר מתחיל כאשר ברוק שוכבת על הרצפה במרכזו של לב הנראה על רצפת הבמה והמצלמה מצלמת אותה ואת הרקדניות מלמעלה, כאשר כל אחת פונה לכיוון אחר. גם בבסיס השמש הקינטית וגם בצד מסכי הלד נראים לבבות לאורך השיר. אחרי הפזמון השני נשמעים אפקטים קוליים מגניבים שגורמים לברוק להישמע מעט ילדותית. חלק גדול מהשיר מלווה בתאורה לבנה ובחזרה האחרונה ראינו פירוטכניקה על הבמה – זיקוקים ועשן שעולים מהבמה לקראת סוף השיר.

למרות הביצוע הצעיר והמגניב שברוק מביאה לבמה והפירוטכניקה ששיפרה את נראות הביצוע, ספק אם היא תפתיע אותנו בעלייה לגמר. 

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אירלנד באירוויזיון 2022

"That's Rich" (פירוש: ביטוי המבטא פליאה וחוסר הגינות כלפי ביקורת) הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת ברוק (Brooke), אשר תייצג את אירלנד כשיר מספר 10 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-12 במאי. השיר נכתב ע"י הזמרת יחד עם איזי וורנר (Izzy Warner) וקארל זין (Karl Zine). זהו שירם הראשון של היוצרים באירוויזיון והוא מבוצע כולו בשפה האנגלית. השיר עוסק בהתגרות של מאהב אשר איכזב את ברוק בעבר. הוא אובססיבי כלפי עצמו והזמרת משתמשת בשם השיר כדי להצביע על הצביעות שלו כיוון שהוא מאשים אותה בעוולות.

בימים אלה מדורגת אירלנד במקום 34 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

ברוק – מי את?

ברוק סקוליון (Brooke Scullion) היא זמרת אירית בת 23. ברוק עוסקת מגיל צעיר במוזיקה וספורט וכבר בבית הספר היא הופיעה במחזות זמר שונים ובהמשך היא למדה משחק באוניברסיטה. ב-2020 התמודדה בעונה התשיעית של התוכנית "The Voice" בבריטניה, שם סיימה במקום השלישי בגמר.

 

 

 

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-55 של אירלנד באירוויזיון. אירלנד הצטרפה לתחרות ב-1965 וזכתה בה שבע פעמים לאורך השנים, שיאנית הזכיות. זכייתה האחרונה של אירלנד הייתה באירוויזיון 1996 עם השיר "The Voice" בביצועה של הזמרת איימר קווין.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!