נציגת ספרד, צ'אנל, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "SloMo". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון.

צ'אנל (Channel), נציגת ספרד לאירוויזיון 2022, היא המתמודדת ה-13 להיום אשר עולה לחזרה ראשונה על בימת האירוויזיון עם השיר "SloMo".

צ'אנל עלתה לבמה לבושה במין בגד גוף שחור מנצנץ הורס, אשר מחמיא לה ובהחלט הולם את שורת המחץ של השיר – "Booty Hypnotic" בתפארתו. צ'אנל מלווה ע"י שלושה רקדנים ושתי רקדניות, כולם לבושים בשחור – הגברים בז'קט חשופי חזה. תאורת הבמה, כאשר צ'אנל לבושה בחליפה הכסופה ועם מגפי הירך משוועים לה אפקט מרשים. הריקוד נראה נהדר, ועושה רושם שהמופע יצטלם נהדר בטלוויזיה.

נראה לי שנצטרך לשתות כוס מים אחרי החזרה הזו, ומזל שנותרה חזרה אחת ליום זה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



@eurovision Make it go like pa-pa-pa-pa-pa with @Chanel Terrero! 🇪🇸 #Eurovision #Eurovision2022 #EurovisionTikTok ♬ original sound – Eurovision



ספרד באירוויזיון 2022

"SloMo" (בעברית: "הילוך איטי") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמרת צ'אנל (Chanel), אשר תייצג את ספרד בגמר אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-14 במאי. השיר נכתב ע"י לירוי סנצ'ז (Leroy Sanchez) הספרדי, שאחראי גם על כתיבת השיר "Voy a quedarme" שייצג את ספרד באירוויזיון 2021. עוד בין הכותבים – היוצר האמריקאי קית' האריס (Keith Harris), היוצר הברזילאי איברי פורטס (Ibere Fortes), היוצרת הקנדית מאגי סאבו (Maggie Szabo) והיוצר ההולנדי אריין טונן (Arjen Thonen). השיר עוסק בהעצמה אישית ומעודד את מאזיניו להרגיש בנוח עם גופם. "להרגיש בנוח, חזק וגדול. לשים את הכתר שלך ולהתכופף אל הקרקע".

בימים אלה מדורגת ספרד במקום החמישי בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

צ'אנל – מי את?

צ'אנל טררו ׁ(Chanel Terrero) היא זמרת, רקדנית ושחקנית בת 31. היא נולדה בקובה שבמרכז אמריקה ועברה להתגורר בקטלוניה שבספרד בגיל ארבע. ב-2010, בהיותה בת 19, היא זכתה לרקוד יחד עם הזמרת שאקירה (Shakira) על בימת טקס פרסי ה-EMA של ערוץ MTV. עד כה שיחקה במעל 15 סדרות ובנוסף שיחקה במחזות זמר רבים בספרד, כגון: "מאמה מיה", "פלאשדאנס", "שומר הראש" ועוד. שירה לאירוויזיון "SloMo" הוא השיר הראשון שמשחררת הזמרת.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-61 של ספרד באירוויזיון. ספרד הצטרפה לתחרות ב-1961 וזכתה בה פעמיים ברציפות בשנים 1968 ו-1969. מאז, לא זכתה יותר ספרד בתחרות ומחזיקה כיום בזמן ההמתנה הארוך ביותר מאז זכייתה האחרונה לפני 53 שנה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!