נציג בריטניה, סאם ריידר, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Space Man". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון.

סאם ריידר (Sam Ryder), נציג בריטניה לאירוויזיון 2022, הוא המתמודד העשירי להיום אשר עולה לחזרה ראשונה על בימת האירוויזיון עם השיר "Space Man".

בריטניה מביאה לנו את האביזר הגדול ביותר בתחרות עד כה – מבנה מתכת המורכב משלוש כנפיים ענקיות, נראה כמו משהו שנלקח מסרט מדע בדיוני. מבחינת קנה מידה, זה נראה מבנה ממש עצום. סאם ניצב על פני פודיום עגול המואר במרכזו ולבוש באוברול שחור עם נעלי ספורט כסופות. כאשר סאם מרשים בביצועו הקולי ושר בקול גדול, המבנה מואר וזה מצטלם נהדר מבחינה ויזואלית. על הבמה עשן שמכסה את תחתית הבמה. יש להוסיף כי הזמר עושה עבודה מצוינת בחיבור למצלמות והיכולת לעבוד איתן.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




@eurovision A HUUUUGE prop and HUUUGE vocals from United Kingdom’s @Sam Ryder 🔥 #EurovisionTikTok #Eurovision2022 #Eurovision ♬ original sound – Eurovision



בריטניה באירוויזיון 2022

"Space Man" (בעברית: "איש חלל") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמר סאם ריידר (Sam Ryder), אשר ייצג את בריטניה בגמר אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-14 במאי. השיר נכתב ע"י הזמר עצמו יחד עם מקס וופלגנג (Max Wolfgang) ואיימי ווידג' (Amy Wadge). מדובר ביצירתם הראשונה של השלושה באירוויזיון. השיר מתאר איך העולם היה נראה אילו הוא היה אסטרונאוט, במובן החלומי ביותר. המילים האותנטיות שלו משולבות בצורה מושלמת עם הקול המיוחד שהופך את המוזיקה של סאם ריידר לכל כך יוצאת דופן.

בימים אלה מדורגת בריטניה במקום רביעי בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

סאם ריידר  – מי אתה?

סאם ריידר הוא זמר, כותב שירים וגיטריסט בריטי. הוא החל את דרכו המוזיקלית ב-2009 כחבר בלהקת הרוק "The Morning after" עימה הוציא שני אלבומים. לאורך השנים היה חבר במספר להקות שונות ובשנת 2019 עבר לקריירת סולו עצמאית. סאם ריידר הוא מזמרי הדור החדש שצמחו דרך הרשתות החברתיות ושיריו זכו לחשיפה גדולה ברשתות אינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב.

אירוויזיון 2022 יהיה הפרויקט המוזיקלי הכי גדול עד כה בקריירה של סאם.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-64 של בריטניה באירוויזיון. בריטניה הצטרפה לתחרות ב-1957 וזכתה בה חמש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של בריטניה הייתה באירוויזיון 1997 עם השיר "Love Shine A light" בביצועה של להקת "קתרינה והגלים".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: צילומי פורים קריות? הכנס עכשיו!