נציגי לטביה, ציטי זני, עלו לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Eat Your Salad". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון.

ציטי זני (Citi Zēni), נציגי לטביה לאירוויזיון 2022, הם המתמודדים השניים להיום אשר עולים לחזרה שנייה על בימת האירוויזיון עם השיר "Eat Your Salad".

חברי הלהקה עולים לבמה לבושים שוב בחליפות בצבעי איטליה (אדום, לבן וירוק) ומלווים ע"י קלידן בחליפה בצבע סגול ומתופף בחליפה בצבע צהוב. הבמה מאוד צבעונית עם הרבה משחקי אורות והרצפה מוארת בצבעי צהוב, תכלת ואדום. חברי הלהקה נשמעים טוב ווקאלית ונראים שהם באו בעיקר לעשות הרבה כיף על הבמה. את החלק הראשון בשיר שבו מילה אחת בשיר מצונזרת הם נותנים לקהל באולם להשלים. בהמשך ההופעה נגן הסקסופון עומד במרכז הבמה לסולו של מספר שניות עם הרבה משחקי אורות ומסך לבן מאחוריו. הופעה טובה בסך הכל.

האם זה יספיק להעלות את לטביה ממשבצת שיר מספר 2?

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 




לטביה באירוויזיון 2022

"Eat Your Salad" (בעברית: "תאכל את הסלט שלך") הוא שם השיר שיבוצע ע"י להקת ציטי זני (Citi Zēni), אשר תייצג את לטביה כשיר מספר 2 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב-10 במאי. השיר נכתב ע"י שלושה מחברי הלהקה: רוברטס ממנס (Roberts Memmēns), יאניס פטרסונס (Jānis Pētersons) ודאגניס רוזינש (Dagnis Roziņš), יחד עם היוצר והמוזיקאי יאניס יאצ'מניקינס (Jānis Jačmenkins). זהו שירם הראשון של כל היוצרים אשר מתמודד בתחרות האירוויזיון. השיר יבוצע באירוויזיון בשפה האנגלית והוא נועד כדי לעודד אכילה צמחונית/טבעונית כדי להבטיח עתיד טוב יותר לכדור הארץ תוך כדי התייחסות ליתרונות מבחינה מינית.

בימים אלה מדורגת לטביה במקום 29 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

להקת ציטי זני – מי אלה?

להקת ציטי זני היא להקת פופ-ראפ שהוקמה בשנת 2020 וחברים בה שישה חברים: רוברטס ממנס (Roberts Memmēns) הבאסיסט, יאניס פטרסונס (Jānis Pētersons) הסולן, דאגניס רוזינש (Dagnis Roziņš) הסקסופוניסט, טומס קאגייניס (Toms Kagainis) המתופף, רייניס וישקריס (Reinis Višķeris) הקלידן וקריסטיאן אוזולס (Krišjānis Ozols) הגיטריסט. פירוש שם הלהקה הוא "הבנים האחרים" בשפה הלטבית, אך השם מתייחס גם למילה האנגלית "Citizens" (בעברית: "אזרחים"). ב-2021 שחררה הלהקה את אלבום הבכורה שלה שנקרא "Suņi iziet ielās" ומבוצע כולו בשפה הלטבית.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-22 של לטביה באירוויזיון. לטביה הצטרפה לתחרות ב-2000 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2002 לאחר שהזמרת מארי אן זכתה במקום הראשון עם השיר "I Wanna".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!