אתר האירוויזיון "Eurovoix" ערך כמידי שנה את הסקר השנתי שבו זמרי אירוויזיון ומתמודדי קדם בוחרים את השירים האהובים עליהם. הזוכה הגדולה היא נציגת שוודיה, קורנליה ג'ייקובס. זאת הזכייה השנייה של קורנליה בקרב חובבי התחרות עד כה.

הסקר "The Euro Jury" נערך על ידי אתר האירוויזיון "Eurovoix" החל מ-2013. זוהי תחרות שבה אמנים מכל רחבי אירופה ואוסטרליה יוצרים חבר מושבעים ומצביעים לשירי התחרות. לאחר מכן, תוצאות השופטים משולבות בהצבעות הקהל המדומות. השירים הזוכים בסקר ב-2018 וב-2019 מטעם ישראל והולנד זכו בסופו של דבר באירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שוודיה זכתה בסקר בהצבעות הקהל והגיעה שלישית בהצבעות השופטים, מה שהספיק לה כדי לנצח בסקר כולו. לעומתה, בריטניה זכתה בהצבעות השופטים אך הגיעה למקום השביעי בלבד בהצבעות הקהל, מה שהציב אותה במקום השני. למקום השלישי הגיעה איטליה, ואילו ישראל הגיעה למקום ה-27 עם 69 נקודות.

למעלה מ-150 שופטים מ-47 מדינות הצטרפו אל אלפי המצביעים המקוונים כדי לבחור את הזוכה בסקר. בין השופטים הבינלאומיים ניתן למצוא שני שופטים ישראליים בעלי קשר לאירוויזיון:

אברהם דה קרבליו – השתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019".
שיינה היידי – רקדנית הליווי של נטע ברזילי באירוויזיון 2018.




תוצאות הסקר המשוקללות:

תוצאות השופטים:

תוצאות ההצבעות המקוונות:

מקור: Eurovoix

זאת הזכייה השנייה של קורנליה לפני תחרות האירוויזיון עצמה, לאחר שבשבוע האחרון זכתה במקום הראשון בהצבעות ה-OGAE, שם זכתה לתמיכתם של למעלה מ-4000 חברים במועדוני האירוויזיון השונים. ומה יהיה באירוויזיון? נדע בקרוב.



שוודיה באירוויזיון 2022

"Hold Me Closer" (בעברית: "החזק אותי קרוב יותר") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת קורנליה ג'ייקובס (Cornelia Jakobs) אשר תייצג את שוודיה כשיר מספר 17 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו, איטליה – שם תתמודד מול מיכאל בן דוד, נציג ישראל. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם דיוויד זנדן (David Zandénׂ) ואיסה מולין (Isa Molin). השיר מבוצע בשפה האנגלית.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-61 של שוודיה באירוויזיון. שוודיה הצטרפה לתחרות ב-1958 וזכתה בה שש פעמים לאורך השנים, שנייה רק לאירלנד. זכייתה האחרונה של שוודיה הייתה באירוויזיון 2015 עם השיר "Heroes" בביצועו של הזמר מונס סלמרלוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!