הזמרת היווניה, אמנדה טנפיורד, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Die Together". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון

אמנדה טנפיורד (Amanda Tenfjord), נציגת יוון, היא המתמודדת הבאה אשר עולה לחזרה על בימת אירוויזיון 2022 עם השיר "Die Together". אמנדה נמצאת לבדה על הבמה, לובשת שמלה לבנה-כסופה, מוקפת בכסאות ריקים. רקע הבמה בעיקר כחול. הביצוע מתחיל כשאמנדה עצומת עיניים והפוקוס של המצלמה על עינייה. בבית השני ניתן לראות את אמנדה יושבת על כסא כשבהמשך יופיע צל גברי על הבמה עמו אמנדה תרקוד. בהמשך אמנדה שוב עוצמת עיניה כך שמתברר שהכל היה חלום. ביצוע מאוד דרמטי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו







https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7092795142435884294?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7092314196801619457




יוון באירוויזיון 2022

"Die Together" (בעברית: "נמות יחדיו") הוא שם השיר שיבוצע על ידי אמנדה טנפיורד (Amanda Tenfjord) אשר תייצג את יוון כשיר מספר 15 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם המוזיקאי הנורווגי ביורן הלגה גאמלסטר (Bjørn Helge Gammelsæter) – עבור שניהם מדובר בשיר ראשון אשר מתמודד בתחרות האירוויזיון. השיר יבוצע בשפה האנגלית והוא עוסק בזוגיות שעומדת לקראת סיום למרות שהזמרת מעוניינת לחיות עם הפרטנר שלה עד סוף ימי חייה.

בימים אלה מדורגת יוון במקום 7 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.




אמנדה טנפיורד – מי את?

אמנדה היא זמרת יוונית בת 24. שמה המלא הוא אמנדה קלרה גאורגיאדיס טנפיורד (Amanda Klara Georgiadis Tenfjord). אמנדה חיה בנורווגיה ועברה לאחרונה הכשרת רפואה. בזמן הלימודים אמנדה המשיכה לכתוב ולהשתתף בתחרויות מוזיקה. בזמן פסטיבל הראווה בטרונדהיים היא תפסה את עיניה של חברת התקליטים והוחתמה. אמנדה כבר הספיקה להוציא שני אלבום EP כאשר הראשון הנקרא "First Impression"  ואילו השני נקרא "Miss The Way You Missed Me". הלהיט הגדול של הזמרת הוא השיר "Then and Fell In Love".

בשיריה מצליחה אמנדה לערבב לערבב ז'אנרים שונים כמו פופ מודרני, פולק, אלקטרוני ואמביינט.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-42 של יוון באירוויזיון. יוון הצטרפה לתחרות ב-1974 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2005 לאחר שהזמרת הלנה פפאריזו זכתה במקום הראשון עם השיר "My Number One".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: אינסטבלוק לאירועים? הכנס עכשיו!