הלהקה מדנמרק, רדי, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "The Show". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון

רדי (REDDI), נציגות דנמרק, הן המתמודדות הבאות אשר עורכות חזרה על בימת אירוויזיון 2022 עם השיר "The Show". בנות להקת רדי מביאות גם כן את סגנון הרטרו. מסכי הלד מציגים נורות נאון צבעוניים (כחול, אדום וצהוב) שמעניקים תחושה של במה ענקית. בתחילת השיר ניתן לראות את הסולנית יושבת ליד פסנתר ומבצעת את החלק הרגוע של השיר, כשבהמשך היא עוברת לנגן על גיטרה. רדי מביאות המון אנרגיה והפירוטכניקה על הבמה מצליחה להרים את השיר היטב.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו







https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7092773739292675334?is_from_webapp=1&sender_device=pc




דנמרק באירוויזיון 2022

"The Show" (בעברית: "המופע") הוא שם השיר שיבוצע על ידי להקת רדי (REDDI), אשר תייצג את דנמרק כשיר מספר 12 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. השיר נכתב על ידי שתיים מבנות הלהקה יחד עם יוצרים ידועים כמו Chief 1 שכתב את השירים "The Way You Are" (דנמרק 2015), "Should've Known Better" (דנמרק 2012) ו- "Stemmen i mit liv" (דנמרק 1997), ג'וליה פברין (Julia Fabrin) שכתבה את השיר הדני ב -2013 "Only Teardrops" ורמי (Remee) שגם אחראי על השירים הדנים ב- 2015, 2012 והשיר הגרמני ב-2008, "Disappear". השיר יבוצע בשפה האנגלית והמסר העיקרי הוא קריאה למאזינים להיות נאמנים לעצמם גם כשאחרים יפקפקו בהם.

בימים אלה מדורגת דנמרק במקום 38 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.




REDDI – מי אתן?

רדי היא להקת רוק פאנק דנית-שוודית המורכבת רק מנשים. מתופפת הלהקה היא איהן היידר (Ihan Haydar), סיגי (Siggy) היא זמרת הלהקה וגיטריסטית ובנוסף אליה גם אגנס רוסלונד (Agnes Roslund) ואידה ברגקויסט (Ida Bergkvist) משמשות כגיטריסטיות. חברות הלהקה מושפעות ממוזיקת הפאנק והרוק של שנות ה- 70 וה- 80.

מתופפת הלהקה, איהן היידר, שימשה כמתופפת של סלונה סמאי (Soluna Samay) באירוויזיון 2012. הניצחון בקדם האירוויזיון הדני "Dansk Melodi Grand Prix" וייצוג דנמרק באירוויזיון 2022 יהיה הפרוייקט הגדול הראשון שלהן כלהקה.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-51 של דנמרק באירוויזיון. דנמרק הצטרפה לתחרות ב-1957 וזכתה בה שלוש פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של דנמרק הייתה באירוויזיון 2013 עם השיר "Only Teardrops" בביצועה של הזמרת אמילי דה פורסט.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: צילומי פורים נהריה? הכנס עכשיו!