הזמרת הארמנית, רוזה לין, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Snap". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון

רוזה לין (Rosa Linn), נציגת ארמניה, היא המתמודדת האחרונה להיום אשר עולה לחזרה על בימת אירוויזיון 2022 עם השיר "Snap". רוזה לין תסגור את חצי הגמר הראשון. מרווין דיטמן (Marvin Dietmann), שמביים גם את השיר הארמני, תכנן חדר שינה שלם שהוכנס לבמה בטורינו. חדר השינה הכולל קירות, מיטה וספה, צבוע בלבן ועשוי כולו מגזרי נייר. רוזה לין לבושה בחליפה לבנה ובתחילת השיר מנגנת על גבי גיטרה לבנה. כל החדר מסתובב לקראת סיום השיר אשר יוצר סוף מפתיע.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו







https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7092808679480642821?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7092314196801619457




ארמניה באירוויזיון 2022

"Snap" (בעברית: "לצלם") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת רוזה לין (Rosa Linn) אשר תייצג את ארמניה כשיר מספר 17 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. השיר נכתב והולחן ע"י הזמרת עצמה ביחד עם לארז פרינצ'יאטו (Larzz Principato), ג'רמי דוסולט (Jeremy Dusoulet), אלי קריסטל (Allie Crystal), תמר מרדירוסיאן (Tamar Mardirossian), קורטני הארל (Courtney Harrell) ותמר קפרליאן (Tamar Kaprelian). תמר קפרליאן ייצגה את ארמניה באירוויזיון 2015 עם השיר "Face the Shadow" (בעברית: "להתמודד עם הצללים"), כחלק מההרכב ג'יניאלוגי (Genealogy) אשר הגיע למקום ה-16 בגמר.

השיר מבוצע בשפה האנגלית והוא מספר על הניסיון של רוזה לין להתגבר על בן זוגה לשעבר, כשהיא מבהירה שהאדם הזה נמצא במחשבותיה גם כשהיא לא רוצה. הזמרת מרגישה מתוסכלת מכך שאנשים מצפים ממנה להמשיך הלאה במהירות, אך התהליך לא כל כך פשוט.

בימים אלה מדורגת ארמניה במקום 19 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.




רוזה לין – מי את?

רוזה לין (Rosa Linn), או בשמה האמיתי רוזה קוסטנדיאן (Roza Kostandyan), היא זמרת בת 21 המתגוררת ועובדת בעיר ונדזור (Vanadzor) שבצפון ארמניה. הזמרת החלה בלימודי פסנתר כבר בגיל 6 ואף השתתפה בקדם אירוויזיון לאירוויזיון הילדים בשנת 2013 עם השיר "Gitem".

המגזין האמריקני "Flaunt" (פלאונט) הכתיר אותה כמפיקה המוזיקלית המובילה בארמניה. רוזה היא אחת מהזמרות הראשונות של הפרויקט המוזיקלי "Nvak Collective", שהוקם במשותף ע"י המפיק האמריקאי אלכס סאליבן (Alex Salibian) והזמרת תמר קפריליאן (Tamar Kaprelian) שייצגה את ארמניה באירוויזיון 2015 כחלק מההרכב "Genealogy".

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-14 של ארמניה באירוויזיון. ארמניה הצטרפה לתחרות ב-2006 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2008 ובאירוויזיון 2014 לאחר שסיימה פעמיים במקום הרביעי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!