אירוויזיון 2022 בפתח ולכבוד האירוע הגדול אנחנו מחלקים פרסים לעוקבים שלנו!!! רוצים לזכות בפרס? הכנסו ועקבו אחר ההוראות ואולי תזכו בחבילת פרסים שווה במיוחד!

אירוויזיון 2022 הולך ומתקרב ולכבוד האירוע החלטנו לפנק אתכם גם השנה בחבילת פרסים שווה במיוחד שכוללת את האלבום הרשמי של אירוויזיון 2022, גלויות עם הלוגו הרשמי, חולצת טי-שירט, שרוך לצוואר, סיכה עם הלוגו הרשמי ותיק בד.
.

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 

אז מה שצריך לעשות? להיכנס לעמוד שלנו באינסטגרם ולעקוב אחרי ההוראות:
1. לעשות לייק לפוסט וכמובן לעקוב אחרינו באינסטגרם!
2. לתייג בפוסט שלושה חברים שישמחו לעקוב אחרינו
3. לשתף סטורי בו אתם מספרים לעוקבים שלכם למה כדאי לעקוב אחרינו וכמובן לתייג אותנו! (יש לכם חשבון פרטי? שלחו לנו צילום מסך!)
4. רוצים להגדיל את סיכוייכם לזכות? תייגו אותנו מידי יום בפוסטים שקשורים לאירוויזיון והמליצו לעוקבים שלכם לעקוב אחרינו!
על הזוכה נכריז בסוף חודש מאי! 🥳

בהצלחה לכם וכמובן גם למיכאל בן דוד – נציגנו באירוויזיון! ❤️

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה בתאריכים 10, 12 ו-14 במאי באולם הפאלה-אוליפיקו. איטליה תארח את התחרות לאחר זכייתה של באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!