הטריו האיסלנדי, סיסטיר, עלו לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Með hækkandi sól". הישארו מעודכנים עם כל הדיווחים מטורינו שבאיטליה לקראת האירוויזיון

האחיות סיגה, בטה ואלין (Sigga, Beta & Elín) אשר מכונות "סיסטיר" (Systur), ומייצגות את איסלנד, הן המתמודדות הבאות אשר עורכות חזרה על בימת אירוויזיון 2022 עם השיר "Með hækkandi sól". כל אחת מהבנות לובשת בגד בצבע אחר – האחת שמלה פרחונית, השנייה חולצה לבנה ומכנס כחול ואילו השלישית חליפה אדומה. הבגדים מעניקים תחושה פולקית של "ילדי הפרחים". בנות הלהקה אוחזות בגיטרות, כשכל גיטרה בצבע שונה. אחיהן מתופף על הבמה לצידן. ברקע מסכי הלד מקרינים גרפיקה מנצנצת שיוצרת אווירה קסומה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו







https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7092789304681925894?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7092314196801619457




איסלנד באירוויזיון 2022

"Með hækkandi sól" (בעברית: "עם זריחת השמש") הוא שם השיר שיבוצע על ידי סיסטיר (Systur) אשר ייצגו את איסלנד כשיר מספר 14 בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. השיר נכתב על ידי הזמרת והיוצרת לוביסה אליזבט סיגרונארדוטיר (Lovísa Elísabet Sigrúnardóttir). השיר יבוצע באירוויזיון בשפה האיסלנדית שתושמע באירוויזיון לראשונה מאז 2019. השיר עוסק בחזרתה של השמש לאחר החורף האיסלנדי הארוך והחשוך. ככל שהחורף חולף כך השמש זורחת גבוה יותר ויותר בשמים. האיסלנדים קוראים לתקופה הזה כפי שנקרא השיר.

בימים אלה מדורגת איסלנד במקום 31 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.




סיסטיר – מי אתן?

סיסטיר היא להקת בנות המורכבת מהאחריות סיגה, בטה ואלין (Sigga, Beta & Elín). להקת הבנות הוקמה ב- 2017 ובאותה שנה הוציאה את הסינגל הראשון שלהן "Bounce from the Bottom (בעברית: "לקפוץ מהתחתית"). הלהקה עצמה הוקמה ב- 2017 אך עם זאת שלושת האחיות התחילו את הקריירה המוזיקלית שלהן כבר ב-2011, כאשר הופיעו כחלק מלהקת סיסי איי (Sísý Ey) שנקראה על שם סבתן. ללהקה יש כמה אלבומים והיא הופיעה גם בפסטיבל גלסטונברי (Glastonbury Festival) – פסטיבל מוזיקה הנערך בדרום-מערב אנגליה. הן שחררו מספר סינגלים במהלך השנים.

פרט לעשייה המוזיקלית הן פעילות בזכויות קהילת הטרנס ובעיקר ילדים טרנסג'נדרים.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-34 של איסלנד באירוויזיון. איסלנד הצטרפה לתחרות ב-1986 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 1999 ובאירוויזיון 2009 לאחר שסיימה פעמיים במקום השני.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!