רשת הטלוויזיה האיטלקית RAI המפיקה את אירוויזיון 2022 באיטליה חשפה כי ג'יליולה צ'ינקווטי ולהקת מונסקין, זוכי התחרות מטעם איטליה, יופיעו כאומנים אורחים בגמר הגדול ב-14 במאי.

ההכנות לקראת אירוויזיון 2022 ממשיכות בשיאן ורשת הטלוויזיה האיטלקית ממשיכה לחשוף פרטים חדשים אודות המופעים המתוכננים. לאחר ההכרזה על הופעתו בחצי הגמר הראשון של הזמר דיודאטו (Diodato) נציג איטליה לאירוויזיון 2020 שבוטל וההכרזה על הופעתם בחצי הגמר השני של ההרכב איל וולו (II Volo), נציגי איטליה באירוויזיון 2015, כעת נחשפים האומנים שיופיעו בגמר האירוויזיון – ג'יליולה צ'ינקווטי ולהקת מונסקין.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ג'יליולה צ'ינקווטי (Gigliola Cinquetti) הייתה הזמרת הראשונה מטעם איטליה שזכתה באירוויזיון ב-1964 עם השיר "Non ho l'età" (בעברית: "אני לא מספיק מבוגרת"). ב-1974 חזרה לאירוויזיון עם השיר "Sì" (בעברית: "כן") והגיעה למקום השני אחרי להקת אבבא. ב-1991 הנחתה את תחרות האירוויזיון ברומא לצידו של טוטו קטוניו (Toto Cutugno) שהביא לאיטליה את הזכייה השנייה באירוויזיון ב-1990.
ההופעה הזוכה מתוך אירוויזיון 1964:

ההופעה מתוך אירוויזיון 1974:




להקת מונסקין (Måneskin) הייתה הזוכה הגדולה באירוויזיון 2021 עם השיר "Zitti e Buoni" (בעברית: "שתוק ותתנהג יפה") והביאה לאיטליה זכייה שלישית בתחרות ואת הזכות לארח את אירוויזיון 2022 הקרוב שייערך בטורינו. לאחר הזכייה בתחרות הלהקה זכתה להצלחה גדולה בעולם וברשתות החברתיות בעיקר תודות לשיר "Beggi'n".

ההופעה הזוכה מתוך אירוויזיון 2021:

בנוסף אליהם, תופיע בגמר להקת "רוקין 1000" (Rockin’ 1000) שתפתח את המופע עם הופעה מיוחדת המוקדשת לשלום. מנחי התחרות, הזמרת האיטלקית לאורה פאוסיני (Laura Pausini) והזמר מיקה (Mika) יופיעו במהלך הגמר עם כמה מהלהיטים הגדולים שלהם.

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!