מיה דימשיץ' והמשלחת הקרואטית מתכננים לשלב מילים בקרואטית במהלך הביצוע באירוויזיון. האישור מאיגוד השידור האירופי טרם התקבל.

אירוויזיון 2022 מתקרב מיום ליום, רגע לפני שמתחילות החזרות חשפה הזמרת מיה דימשיץ' (Mia Dimšić) אשר תייצג את קרואטיה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 כי המשלחת רוצה לכלול מילים בקרואטית בהופעתה באירוויזיון. מאחר והוחלט על השינוי לאחר מועד הגשת השירים, ב- 14 במרץ, יש להגיש בקשה מיוחדת עבור השינוי. המשלחת ממתינה לאישור מרשת השידור האיטלקית RAI ואיגוד השידור האירופי EBU.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מיה הוסיפה: "שינינו לחלוטין את הבימוי כדי שיהיה בו אלמנט של הפתעה". בנוסף, במהלך השבוע פורסם באינסטגרם שהבימוי הקרואטי יכלול רקדנית אחת ושתי זמרות ליווי שיצטרפו למיה על הבמה בטורינו. בקדם האירוויזיון הקרואטי היה ניתן לראות בהופעתה של מיה אקרובט אחד בלבד איתה על הבמה.

מיה דימשיץ' – מי זו?

מיה דימשיץ' היא זמרת ויוצרת קרואטית. החלה את הקריירה שלה ב- 2014 לאחר שהצטרפה ללהקת טמבוריטזה דז'נטלמני (Tamburitza Džentlmeni). מיה ליוותה את הלהקה במהלך סיבוב הופעות בארצות הברית וקנדה והופיעה עם הלהקה בפני קהילות קרואטיות.

באוקטובר 2015 הוציאה את הסינגל הראשון שלה "Budi mi blizu" (הישאר קרוב אליי). אלבום הבכורה של מיה "Život nije siv" (החיים לא אפורים) שיצא בחודש מרץ 2017 הגיע למקום הראשון במצעד האלבומים הקרואטי והגיע למעמד של אלבום פלטינה. ב- 2019 הוציאה את אלבומה השני ולאורך השנים שישה סינגלים שהוציאה הגיעו לראש טבלת השירים המובילים. שיריה ואלבומיה זכו מספר פעמים לאורך השנים בטקס פרסי המוזיקה הקרואטי.




קרואטיה באירוויזיון 2022

"Guilty Pleasure" (בעברית: "אשמה בהנאה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי מיה דימשיץ' (Mia Dimšić) אשר תייצג את קרואטיה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם דמיר באצ'יץ' (Damir Bačić) וויקוסלב דימטר (Vjekoslav Dimter). זהו שירם הראשון של השלושה אשר מתמודד בתחרות האירוויזיון. השיר בוצע בקדם אירוויזיון הקרואטי ברובו בשפה האנגלית בלבד.

בימים אלה מדורגת קרואטיה במקום 24 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-27 של קרואטיה באירוויזיון. קרואטיה הצטרפה לתחרות ב-1993 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 1996 ובאירוויזיון 1999 לאחר שסיימה פעמיים במקום הרביעי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? אנחנו כאן בשבילכם!