ליטא באירוויזיון 2022: מוניקה ליו חושפת שהשמלה הבלתי נשכחת מההופעה בקדם אירוויזיון תופיע גם באירוויזיון עצמו!




מוניקה ליו (Monika Liu), נציגת ליטא לאירוויזיון 2022, היא אחת האמניות האהובות על ידי אוהדי התחרות השנה. היא ניצחה בקדם האירוויזיון הליטאי ("Pabandom iš naujo") עם השיר המקסים שלה 'Sentimentai' ("רגש"), בעזרת פרסונה בימתית נועזת, כריזמה ואישיות צבעונית. היו שאהבו יותר ושאהבו פחות, אך מעטים הצליחו להישאר אדישים לאביזר הבולט ביותר והבלתי נשכח בהופעה – השמלה!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




לגבי הבימוי והעמדה אין מידע רשמי המפרט לגבי מה שעומד להתרחש על הבמה בטורינו, אך לפחות פריט אחד בהופעה הליטאית לאירוויזיון יישאר זהה – מוניקה ליו תלבש את אותה השמלה מקדם האירוויזיון הליטאי, על בימת האירוויזיון בטורינו. הזמרת משתפת ואומרת: "שקלתי שמלה אחרת, אבל קודם כל, זו שאהבתי הייתה מאוד יקרה. וחוץ מזה, הבנתי שהשמלה שנלבשה במקור פשוט מאוד מתאימה וכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מההופעה".

הנציגה הליטאית סיפרה בעבר כי נעשו בהופעה שינויים רבים אך לא חשפה פרטים נוספים ומופרטים. מוניקה בחרה להמתין עד לפרסום הקטעים הראשונים מהחזרות כדי לדון בהופעה שלה בפירוט עם הקהל הרחב.




מוניקה ליו – מי זו?

מוניקה ליובינאייטה (Monika Liubinaitė) בת ה- 34 היא זמרת ליטאית אשר מאד פופולרית במדינתה. לאחר שהשלימה את לימודי הג'אז באוניברסיטת קלפאיידה, היא למדה באקדמייה למוזיקה "Berklee College of Music in" בעיר בוסטון, ארה"ב. היא לקחה חלק כשופטת בתוכנית "The Voice" בשנת 2020 בליטא. כמו כן, מוניקה גם שפטה בגרסה הליטאית של "הזמר במסכה" בשנת 2021.

 

ליטא באירוויזיון 2022

"Sentimentai" (בעברית: "הרגשתי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת מוניקה ליו (Monika Liu) אשר תייצג את ליטא בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי. מדובר בשיר המבוצע כולו בשפה הליטאית ונכתב על ידי הזמרת.

רגע לפני החזרות דורג השיר הליטאי במקום 32 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2022.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-21 של ליטא באירוויזיון. ליטא הצטרפה לתחרות ב-1994 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2006 לאחר שלהקת "Lt United" סיימה במקום השישי עם השיר "We Are The Winners".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!