הסקר השנתי של רשת המועדונים של חובבי האירוויזיון ("OGAE Poll 2022") ממשיך עם המדינות הבאות לתת את הניקוד שלהן – ליטא, צ'כיה, גרמניה ואוסטריה.




רשת המועדונים של חובבי האירוויזיון בעולם (OGAE) ממשיכה בעריכת הסקר השנתי בין הסניפים במדינות השונות בו בוחרים חובבי האירוויזיון את המועמד המועדף האישי שלהם לזכייה. זהו אחד מסקרי החובבים הגדולים ביותר שמתארגנים לקראת התחרות ומתקיימים מדי שנה מאז 2007. כל סניף מצביע למתמודדי התחרות לפי שיטת ההצבעה הידועה באירוויזיון. 43 מועדונים, הכוללים בתוכם 3522 חברים, לקחו חלק בשנה שעברה בסקר השנתי הגדול כולל מועדון אוהדי האירוויזיון באוסטרליה וביתר מדינות העולם. התוצאות המלאות של כל המועדונים צפויות להיחשף עד תחילת חודש מאי, רגע לפני תחילת החזרות לתחרות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




המועדון ה-35 לחשוף את נקודותיו הוא המועדון הליטאי (OGAE Lithuania):

https://youtu.be/wWDThAfryW4

 

המועדון ה-36 לחשוף את נקודותיו הוא המועדון הצ'כי (OGAE Czech Republic):

https://youtu.be/wWDThAfryW4

 

המועדון ה-37 לחשוף את נקודותיו הוא המועדון הגרמני (OGAE Germany):

(בגרמניה יש 2 מועדוני OGAE)

https://youtu.be/Beqe14HYY5o

 

המועדון ה-38 לחשוף את נקודותיו הוא המועדון האוסטרי (OGAE Austria):

https://youtu.be/Beqe14HYY5o




לוח ניקוד עדכני לאחר 38 הצבעות:

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!