בני בנאסי, דרדאסט וההרכב הבריטי Sophie and the Giants יופיעו בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 שיתקיים ב- 10 במאי.

רשת הטלוויזיה האיטלקית, RAI, מאשרת שבמופעי הביניים של חצי הגמר הראשון שיתקיים ב- 10 במאי יופיעו הדיג'יי האיטלקי בני בנאסי (Benny Benassi), המפיק המוזיקלי דרדאסט (Dardust) וההרכב הבריטי Sophie and the Giants. הם יבצעו יחד יצירה בשם "The Dance of Beauty" (בעברית: "הריקוד של היופי").

לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בני בנאסי הוא דיג'יי איטלקי ידוע, זוכה פרס גראמי. בין שיריו ניתן למצוא את השיר "Satisfaction" ושיתוף פעולה עם כריס בראון (Chris Brown) בשם "Beautiful People".

דרדאסט, או בשמו האמיתי דאריו פאייני (Dario Faini), היה שותף בכתיבה וביצירה של השיר "Soldi" שביצוע מחמוד (Mahmood) באירוויזיון 2019. השיר, כזכור, הגיע בתחרות למקום שני. המפיק המוזיקלי הידוע כתב שירים לזמרים איטלקיים מוכרים כמו מרקו מנגוני (Marco Mengoni), אנליזה (Annalisa), ארמאל מטה (Ermal Meta), ג'וזי פררי (Giusy Ferreri) ועוד…

Sophie & The Giants, הרכב פופ-אינדי שהוקם באנגליה בשנת 2015. בין הלהיטים של ההרכב ניתן למצוא את השירים "Hypnotized", "Right Now" ושיר שנוצר על ידי בני בנאסי ודרדאסט – "Golden Nights".




מוקדם יותר נחשף כי גם נציג איטליה לאירוויזיון 2020 אשר בוטל בשל מגפת הקורונה, דיודאטו (Diodato), יופיע בחצי הגמר הראשון.

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!