מיכאל בן דוד אמור להמריא בעוד עשרה ימים לטורינו אך עדיין לא ידוע אם זה יקרה. הוא מודע למצב בסקרים ולביקורת על השיר ולמרות זאת מרגיש בר מזל "באתי מסופר והפכתי סופרסטאר". פגשתי זמר מדהים שישב איתי לשיחה פתוחה על הכל! אל תפספסו!

מיכאל בן דוד. צילום: מור צידון




שבוע וקצת לפני שמיכאל בן דוד אמור להמריא לטורינו ולייצג אותנו על הבמה הגדולה בעולם, אירח מועדון אוהדי האירוויזיון הישראלי את הזמר היקר שלנו כדי להפגין אהבה ותמיכה בנציגנו. עם סיום האירוע המדהים תפסנו את מיכאל לשיחה פתוחה על הכל! ההתרגשות לקראת התחרות, העבודה עם מרווין דיטמן (Marvin Dietmann) המנהל האמנותי, הקשיים שבדרך, הביקורת הגדולה על השיר, החששות שבסוף הוא לא יוכל לטוס לטורינו, הפייבוריט החדש שהוא סימן וגם ספויילר קטן מההופעה שמתוכננת בטורינו. היה מצחיק ומרגש! אל תפספסו!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




צפו בראיון המלא:




איך התחושה להתארח פה במפגש השנתי של אוהדי האירוויזיון?

"אמרו לי שיש מפגש מעריצי אירוויזיון, הגעתי לכאן ויש פה מלא אנשים שמתרגשים. אני הצטלמתי איתם ואני מרגיש שהם רועדים – בגללי? לההפך! אני צריך לרעוד בגללכם! כל הדבר הזה נותן לי המון מוטיבציה אחרי שבחודשיים האחרונים יש המון כתבות וביקורת שלילית".

איך מתקדמות החזרות לאירוויזיון?

"אחרי החזרות אני מרגיש כמו מומיה. אנחנו עושים חזרה אחרי חזרה בלי לעצור ואני נשאר בלי דופק. האירוויזיון זו אירוע מדהים אבל זו העבודה שלי. אני לא הולך ונהנה מהקהל ועף באוויר. זה יהיה מדהים".

מה אתה הולך ללבוש בתחרות?

"אני לא מגלה כלום. זה יהיה מוקפד וקלאס בגלל שהאישיות שלי מאוד גדולה".

איך העבודה עם מרווין דיטמן?

"מרווין הוא יפה למות. הוא גבר חתיך וכשהוא מדבר איתי אני מגמגם. אנחנו עובדים דרך הזום והוא גם הגיע לארץ לחזרות, אבל מה שחשוב זה שאני סומך עליו".




נראה שמאז שנבחרת שום דבר לא הולך בקלות: שמועות על פרישה, סכסוך עם יוצרים, העדר אבטחה בטורינו. מה אתה מרגיש כשהדברים משתבשים?

"זה המקצוע! מה שמדהים במקצוע זה שהכל מתועד, וזה קורה תמיד פשוט לא תמיד מודעים לכל הדברים האלה… אני שואל אנשים בתעשיה לגבי זה והם אומרים לי 'כן, ככה זה!'. אבל אני בר מזל אני מגיע מסופר לסופרסטאר, כל מה שאני אקבל הכל טוב. כל מה שלא תלוי בי לא שלי, אין לי מה לעשות עם זה!"

בשב"כ קיבלו הנחייה למצוא פתרונות אבטחה עבור המשלחת. יש משהו חדש בנושא?

"אני עושה חזרות כרגיל – ומקסימום מטוס! במידה ואני לא אטוס אז יעשה שימוש בקלטת גיבוי. אני כמובן לא אהיה שמח עם זה כי זה נאמבר שעבדנו עליו פחות מיומיים. אם זה תלוי בי אז אני לא הייתי מציג את זה, אבל אם אין לי שליטה אז תודה על הזכות ואני אמשיך הלאה".

רוב התגובות אומרות שאתה זמר רפרפורמר מעולה, והביקורת מופנית דווקא לשיר שנבחר לך. מה אתה מרגיש לגבי זה?

מיכאל בן דוד. צילום: אבי זייקנר

"אני מרגיש שזה המצב כי זה היה הפורמט. אתה מגיע לגמר ואתה מקבל שיר. כשזה לא קשור אליי אז זה יותר גדול ממני. אם זה מה שצריך להיות אז זה מה שיהיה. לגבי היוצרים – הם הדבר הכי חשוב בדבר הזה כי בלעדיהם לא היה שיר ולא הייתי מגיע למעמד הזה. היה המון פרוצדורה ביחס שהם קיבלו ובצורה שהדברים הסתדרו, אבל בשלב הזה אסור לי להתעסק בדברים שליליים שישפיעו על הנאמבר. אני חייב להיות מרוכז. אנחנו נדבר על זה אחרי האירוויזיון. אני חייב להתנתק מזה עכשיו".

איך היה להופיע ביזראל קולינג?

"היה מקסים וכיף. הם הרגישו את כל החום ואהבה שנתתי להם. הם כולם עייפים מכל הנסיעות לחוצים. הם מרגישים אחריות לרצות את המדינה שלהם. פה אנחנו מדינה קטנה, גם אם ננצח וגם אם לא אז חובת ההוכחה היא כל יום ויום. אם ניפול אז ניפול, כל החיים זה עליות ונפילות. אבל היה מדהים וכיף, למרות שהפיגוע באותו ערב הרס לי את כל החוויה".




יש לך פייבוריטים חדשים אחרי ששמעת את השירים ביזראל קולינג?

"המתוקה הליטאית, יש לה שיר מה זה כיפי. גם השיר הרומני. הוא גיי? זה שיר שבמסיבה בקיץ אתה הולך וחוגג. יש זמר שדומה לאחי שר אופראי כזה, יש לו קול יפה עם עיניים כחולות".

תוכל לחשוף קצת ממה שצפוי לנו על הבמה בטורינו?

"הרבה עבודת מצלמות בעיקר. האמת שאני בעצמי לא יודע מה יהיה, יש רעיונות אבל צריך לראות איך זה יוצא בפועל. אני מקווה שאני אוהב את מה שאני אראה ואם לא תיהיה לי שליטה על זה אז אני אצטרך לעבור גם את זה".




ישראל באירוויזיון 2022

נציג ישראל לאירוויזיון הקרוב, מיכאל בן דוד, נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון לאחר שזכה בגמר האקס פקטור בחודש פברואר האחרון. השיר לאירוויזיון "I.M" נבחר בגמר שנערך ב-5 בפברואר ולפני חודש יצאה הגרסה הרשמי לתחרות. אם הכל יתנהל כשורה, ישראל תשתתף כשיר מספר 2 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו, איטליה.

ישראל ממוקמת בשלב זה במקום 37 בטבלאות ההימורים.

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!