גרמניה באירוויזיון 2022: מאליק האריס, נציג גרמניה באירוויזיון הקרוב, חושף פרטים ראשוניים על בימוי ההופעה בתחרות האירוויזיון.

במסגרת מקבץ שאלות ותשובות שנערך עם האתר הגרמני GuteFrage.net, חשף מאליק האריס (Malik Harris), נציג גרמניה באירוויזיון 2022, פרטים ראשונים אודות בימוי ההופעה שלו בתחרות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מאליק האריס חשף באחת מהתשובות שענה, כי הוא יופיע על הבמה עם שלושה כלי נגינה שלו: גיטרה, מקלדת וגם משטח תופים. כמו כן, חשף מאליק בראיון כי את ההופעה הגרמנית השנה יביים מרווין דיטמן שאחראי גם לביום ההופעות של ישראל וקפריסין באירוויזיון הקרוב. על שיתוף הפעולה עם הבמאי האוסטרי שיתף מאליק: "למרבה המזל, ש לי חלק זהה בקבלת ההחלטות עם מרווין דיטמן, אשר מביים את השיר באירוויזיון. זאת על אף שאין צורך בכך משום שאנו רואים עין בעין ונכון לרגעים אלו הסכמנו על כל דבר".

מאליק ציין כי הגרסה איתה יופיע בתחרות תהיה גרסת הראפ של השיר ולא גרסת הרדיו. כמו כן, הוא סיכם: "אני לא יכול לפרט יותר מדי, אבל כן יכול להבטיח שמדובר בהופעה אינטימית מאד ואישית, זאת מאחר ואני חושב שזה הדבר המתאים ביותר לשיר. עבורי, הכנות מהווה את הדבר החשוב ביותר, וזאת מאחר ואני מאמין כי עליה נשענת המוסיקה. הכנות תמיד הייתה הדבר החשוב ביותר עבורי".




מאליק האריס – מי אתה?

מאליק האריס (Malik Harris) הוא זמר גרמני-אמריקאי בן 24, המגיע ממשפחה מוזיקלית – סבו היה זמר אופרה, אימו פסנתרנית ואביב מנגן על מספר כלים מוזיקליים. האריס החל את הקריירה המוזיקלית שלו בגיל 13 בביצוע של גרסאות כיסוי לשירים שונים כשהוא מלווה את עצמו בגיטרה. הזמר למד בעצמו לנגן על קלידים ולתפעל מכונת תופים.

הסינגלים הראשונים שהוציא בשנים 2018-2019 הפכו ללהיטים במצעדי ההשמעות ובספוטיפיי. הזמר הוחתם בחברת התקליטים Universal Music Group ב-2019 ולאחר מכן שחרר את אלבום ה-EP הראשון שלו "Like That Again", ובעקבות זאת יצא לסיבוב הופעות. ב-2021 שחרר אלבום נוסף בשם "Anonymous Colonist".

גרמניה באירוויזיון 2022

"Rockstars" (בעברית: "כוכבי רוק") הוא שם השיר שיבוצע ע"י הזמר מאליק האריס (Malik Harris) בגמר אירוויזיון 2022 שיתקיים באיטליה. הזמר נבחר לייצג את גרמניה בתחרות האירוויזיון הקרובה לאחר זכייתו בקדם האירוויזיון הגרמני שנערך בחודש מרץ האחרון.

https://youtu.be/Oy-s-IZIHkI

אירוויזיון 2022: זו תיהיה ההשתתפות ה-65 של גרמניה באירוויזיון. גרמניה הצטרפה לתחרות ב-1956, הייתה אחת משבע המדינות המייסדות וזכתה בה פעמיים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של גרמניה הייתה באירוויזיון 2010 עם השיר "Satellite" בביצועה של הזמרת לנה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!