צפו: להקת LPS חשפה את הקליפ הרשמי לשיר "Disko", עמו תייצג את סלובניה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022.




להקת LPS, או בשמה המלא Last Pizza Slice (פרוסת פיצה אחרונה) זכתה בקדם האירוויזיון הסלובני 2022 EMA לאחר שצלחו את שלב האמנים הצעירים EMA Freš. כעת משוחרר הקליפ הרשמי לשיר "Disko" שתבצע הלהקה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 בטורינו, איטליה. 

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 




הקליפ מועבר כולו באנימציה. הזמר מתבונן במסיבה במישהי שמוצאת חן בעיניו ומעוניין לרקוד איתה. אך היא, לצערו' עוזבת אותו ורוקדת עם מישהו אחר. דמויותיהם של הזמר והבחורה צבעוניות כאשר כל שאר הדמויות צבועות בשחור לבן. בסוף הקליפ הבחורה ניגשת אליו ומתחילה לדבר איתו, והוא מבחין בה ומחייך.

לאחר הניצחון הלהקה LPS בקדם אירוויזיון המקומי, מסרו חבריה שהם מתכננים ליהנות מחוויית האירוויזיון, וגם שמוזיקה היא הדרך שלהם לחיות. לדבריהם, ההופעה באירוויזיון תהיה מאוד משמעותית עבורם. רשת השידור הסלובנית RTVSLO הודיעה שחברי הלהקה (שכתבו והלחינו את שירם) ישאירו את השיר בשפה הסלובנית ולא יתרגמו אותו לאנגלית עבור האירוויזיון.




להקת LPS – מי אלה?

להקת LPS הוקמה בדצמבר 2018. חברי הלהקה הכירו במסגרת לימודיהם בבית הספר היסודי "Celje-Center" שבסלובניה, והתחברו כשלמדו ביחד בחדר המוזיקה של בית הספר. הלהקה מורכבת מחמישה חברים: פיליפ וידושין (Filip Vidušin), גספר הלופיץ' (Gašper Hlupič), מארק סמייה (Mark Semeja), זאלה ולנשק (Zala Valenšek) וז'יגה ז'בישיץ' (Žiga Žvižej).

 

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 27 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!