הופעתם של די ג'יי לומיקס והזמרת פיה מריה מאוסטריה במסיבת טרום האירוויזיון ישראל קולינג בתל אביב ביום חמישי האחרון גררה תגובות שליליות רבות. כעת מנהלם של האמנים מסביר מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים.




ביום חמישי האחרון הופיעו 24 אמנים שיתמודדו באירוויזיון 2022 במופע ישראל קולינג (Israel Calling) בהיכל מנורה בתל אביב. בין עשרות המשתתפים הופיע הצמד די ג׳יי לומיקס והזמרת פיה מריה (Lumix feat. Pia Maria) מאוסטריה עם השיר "Halo". לאחר הופעתם, בפעם הראשונה בלייב, ספגה נציגת אוסטריה לא מעט ביקורות שליליות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בראיון עם התקשורת האוסטרית לאתר OE24.AT, שוחח מנהלם המוזיקלי של הצמד גונטר אונגר (Günter Unger) וטען שהסיבות לביצוע הירוד של הזמרת נובע מדלקת גרון שהשפיעה על הביצוע וגם האשים את ההפקה בחוסר ארגון של האירוע: "למרבה הצער, לא היה טכנאי במקום המופע ופיה מריה אפילו לא יכלה לשמוע את עצמה. זאת התנהלות לא מקצועית של המארגנים. פיה מריה עצמה סובלת מדלקת גרון שהשפיעה על הביצוע שלה".

הופעתם של הצמד בישראל השפיעה באופן ישיר על מיקומם באתרי ההימורים של התחרות. נכון לכרגע, ממוקמת אוסטריה במקום ה-11 בלבד בחצי הגמר הראשון בסיכויי העלייה לגמר, כאשר לפני המופע נחשבה לאחת העולות הבטוחות לגמר. מיד עם צאתו לתחנות הרדיו, הפך השיר "Halo" ללהיט באוסטריה והגיע לראש מצעדי הסינגלים במדינה.

למרות הופעתם השנויה במחלוקת של הצמד, נראה כי לפחות מישהו אחד נהנה מהביצוע של הצמד. נציג ישראל לאירוויזיון הקרוב, מיכאל בן דוד, נצפה בקהל מפזז לצלילי השיר: https://youtube.com/shorts/xRLHs5c-tRA

קטעים מהביצוע של די ג'יי לומיקס ופיה מריה בישראל קולינג:




קצת על המופע

ב-2016 יזמה והפיקה את המופע לראשונה טלי אשכולי. המופע זכה להצלחה והביא לישראל 20 נציגי מדינות משתתפות. ב-2017 התקיים המופע בפעם השנייה והביא לישראל 28 נציגים. ב-2018 התקיים המופע בפעם השלישית והביא לישראל 25 נציגים. ב-2019 המופע לא התקיים בשל קיום תחרות האירוויזיון בישראל ובשנים 2020-2021 מגבלות הקורונה לא איפשרו את קיום המופע בארץ. כעת, לאחר שלוש שנות היעדרות, המופע חוזר ובגדול.

אירועי "Israel Calling" הקודמים זכו להצלחה ולאהדה רבה בקרב האמנים והמשלחות והיוו מנוע צמיחה משמעותי לחשיפת אמני האירוויזיון בקרב המדינות המשתתפות ולהצלחתם בתחרות. בנוסף לכך, הם העניקו לישראל חשיפה חיובית רחבה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות בכל רחבי אירופה ותרמו רבות להבלטת סיפורה של ישראל בעולם בכך שהאמנים הפכו לשגרירים של המדינה.

ליווינו את המשלחות וסיקרנו מקרוב את הביקור של המתמודדים בישראל –
אז כדאי לכם לעקוב אחרינו גם באינסטגרם, בטיק טוק וביוטיוב!
לחצו כאן לאינסטגרם | לחצו כאן לטיק טוק | לחצו כאן ליוטיוב




די ג'יי לומיקס ומריה פיה – מי אתם?

די ג'יי לומיקס, נולד בשנת 2002 בשם לוקה מיקלמאייר (Luca Michlmayr). הוא החל להפיק מוזיקה בגיל 11 וידוע בלהיט פורץ הדרך שלו "Monster" (בעברית: "מפלצת") שיצא ב-2019. לומיקס הפך בשנים האחרונות לאחד מאמני ההורדות המצליחים ביותר באוסטריה עם יותר ממיליארד הורדות, כך לפי נתונים רשמיים. הוא בן לאם ממוצא איטלקי והתגורר בעבר בעיר טורינו שתארח את האירוויזיון הקרוב.

פיה מריה, היא זמרת צעירה שנולדה ב- 2003. היא מגיעה מטירול שבמערב אוסטריה ועובדת כמאפרת. אירוויזיון 2022 הוא הפרויקט הכי גדול שלה בקריירה המוזיקלית נכון להיום.




אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-54 של אוסטריה באירוויזיון. אוסטריה הצטרפה לאירוויזיון ב-1957 וזכתה בתחרות פעמיים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של אוסטריה הייתה באירוויזיון 2014 עם השיר "Rise Like a Phoenix" בביצועה של הזמרת קונצ'יטה וורסט.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!