העיר סופיה, בירת בולגריה, אירחה אמש שמונה משלחות מאירוויזיון 2022 להקלטת הופעת הגיבוי. השימוש בהקלטות יעשה במידה והמתמודדים לא יוכלו להופיע בשל בידוד או הדבקה בנגיף הקורונה.

גם השנה איגוד השידור האירופי החליט שהאמנים המשתתפים בתחרות מחויבים לצלם הופעת גיבוי לשיר האירוויזיון בעקבות הגבלות נגיף הקורונה. לכל מדינה הוקצבה שעה לצילומים ובה רק שלושה ניסיונות להקליט את הופעת הגיבוי שאינה חייבת להיות דומה להופעה המתוכננת באירוויזיון. סופיה בירת בולגריה מארחת גם השנה מספר משלחות שבחרו להקליט שם את הופעות הגיבוי שלהן לאירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

בהתבסס על פוסטים שהועלו ברשתות החברתיות, אלו שמונה המדינות שמקליטות את הופעות הגיבוי בבולגריה:

  • Bulgaria – Intelligent Music Project – Intention
  • Cyprus – Andromache – Ela
  • Greece – Amanda Tenfjord – Die Together
  • United Kingdom – Sam Ryder – Space Man
  • Armenia – Rosa Linn – Snap
  • Austria – LUM!X feat. Pia Maria – Halo
  • Malta – Emma Muscat – I Am What I Am
  • Switzerland – Marius Bear – Boys Do Cry



זוהי לא ההקלטה היחידה השנה בה מספר משלחות מקליטות את שיריהן באותה מדינה. קדם האירוויזיון הסרבי Pesma Za Evroviziju ’22 במת הקדם שימשה לצילום הופעות הגיבוי של ולאדנה (Vladana) נציגת מונטנגרו עם השיר "Breathe", אנדריאה (Andrea) נציגת מקדוניה הצפונית עם "Circles" ונציגת סרביה קונסטרקטה (Konstrakta) עם שירה "In Corpore Sano".

בשנה שעברה כל המדינות התבקשו להקליט הופעות גיבוי לשיריהן ואף נעשה שימוש באחת מהן. מונטיין (Montaigne) נציגת אוסטרליה, היא הזמרת היחידה שנבצר ממנה להגיע לרוטרדם בשל הנחיות הקורונה במדינתה. לכן, הופעת הגיבוי שהקליטה באוסטרליה שודרה למעשה כביצוע הרשמי שלה מהתחרות. שבוע לאחר האירוויזיון שודרו הופעות הגיבוי של רוב המדינות כדי להראות את ההשקעה והעבודה ביצירת הופעה נוספת.

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!