כפר האירוויזיון של אירוויזיון 2022, או בשמו המוכר – היורו-וויליג' (Eurovillageׂׂ) ייפתח את שעריו לציבור הרחב ב-6 במאי, ארבעה ימים לפני חצי הגמר הראשון.

כפר האירוויזיון של אירוויזיון 2022 יתארח השנה בפארקו ולנטינו (Parco del Valentino) שבטורינו. פארק ולנטינו הוא פארק ציבורי מפורסם, הנמצא בסמיכות לנהר הפו – מהארוכים בנהרות איטליה. שטחו של הפארק הוא 500 דונם והוא השני בגודלו בטורינו. הפארק ידוע ביופיו ומידי שנה מושך אליו תיירים רבים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

מריה לואיזה קופה, נשיאת האירגון "Ascom Confcommercio" שבטורינו מסרה שהעיר שמחה לאמץ לחיקה את תחרות האירוויזיון, ופתוחה לשלב התחרות בתרבות האיטלקית ובמנהגים המקומיים.

היורו-וויליג' הפך ברבות השנים לחלק בלתי נפרד מחווית האירוויזיון. מידי שנה ממוקם כפר האירוויזיון בעיר המארחת של התחרות ומשלב בתוכו קונצרטים, הופעות של זמרי אירוויזיון, דוכנים למכירת מזכרות, מסעדות להנאת הציבור ועוד.

אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה, לאחר זכייתה של איטליה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!