המסע לבחירת השיר הפורטוגזי ממשיך הערב עם חצי הגמר השני. 10 משתתפים יתמודדו על חמישה מקומות בגמר. לפניכם קישור לצפייה בשידור.

בדומה לשנים קודמות, גם השנה תבחר פורטוגל את שירה לתחרות האירוויזיון דרך הפסטיבל הוותיק "Festival da Canção", המשמש לבחירת נציגי פורטוגל לתחרות החל מהצטרפותם לאירוויזיון ב-1964.

לרשת הטלוויזיה הפורטוגזית הוגשו יותר מ-600 שירים, מתוכם נבחרו 20 שירים שישתתפו בקדם. המשתתפים חולקו לשני חצאי גמר, ומכל חצי גמר יעפילו לגמר חמישה שירים, כך שבגמר ישתתפו בסך הכול 10 שירים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




העולים לגמר ייבחרו ע"י שילוב של הצבעת הקהל (50%) והצבעת השופטים (50%).

בין השופטים הערב ניתן למצוא את דולצ'ה פונטס (Dulce Pontes) שייצגה את פורטוגל באירוויזיון 1991, טאטנקה (Tatanka) שייצג את פורטוגל באירוויזיון 2021 כחלק מלהקת דה בלאק ממבה (The Black Mamba) וסורמה (Surma) שהשתתפה בפסטיבל ב-2019 והגיעה למקום החמישי.

השידור יחל בשעה 23:00. לצפייה בחצי הגמר הפורטוגזי השני – לחצו כאן!

המשתתפים בחצי הגמר השני לפי סדר הופעתם:

01. Os Azeitonas – Solta a voz e canta

02. Cubita – Uma mensagem tua

03. Inês Homem de Melo – Fome de viagem

04. Syro – Ainda nos temos

05. Pepperoni Passion – Código 30

06. Milhanas – Corpo de mulher

07. O Vampiro Submarino – Ao lado de mim

08. Jonas – Pontas soltas

09. Blacci – Mar no fim

10. Pongo and Tristany – Dégrá.dê

לחצו על שם השיר להאזנה!



אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה-53 של פורטוגל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 2017 עם השיר "Amar pelos dois" בביצוע של הזמר סלבדור סובראל (Salvador Sobral).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!