נציגי צ׳כיה ומקדוניה הצפונית לאירוויזיון 2022 הופיעו אמש בקדם האירוויזיון הרומני בפעם הראשונה עם הגרסאות החדשות לשיריהם שיבוצעו על בימת האירוויזיון.

לאחר שנת הפסקה, הנציג הרומני לאירוויזיון 2022 נבחר אמש דרך קדם האירוויזיון "Selecţia Naţională". עשרה שירים התחרו בקדם, ובנוסף אליהם הופיעו חלק מהמתמודדים המתחרים של אירוויזיון 2022 – ביניהם: אלבניה, בולגריה, מונטנגרו, מקדוניה הצפונית, צ'כיה, מולדובה וכן ג'מאלה (Jamala) זוכת אירוויזיון 2016 מטעם אוקראינה.

 
רוצים להשאר מעודכנים בכל חדשות "אקס פקטור"?
לחצו כאן!




מבין נציגי המדינות שהופיעו אמש, שתי מדינות הופיעו עם שירן בגרסה המחודשת:

מקדוניה הצפונית: הזמרת אנדראה (Andrea) ביצעה בהופעה החיה בפעם הראשונה את שירה "Circles" (בעברית: "מעגלים"). אנדראה זכתה בקדם האירוויזיון המקדוני לפני כחודש. בהליך הבחירה המקדוני הציגו המתמודדים קליפ שצולם מראש ולא ביצעו את השידור בשידור חי כך שהיינו סקרנים לגלות כיצד השיר נשמע בביצוע חי. השינויים שחלו בשיר מאז לא גדולים למעט חיזוק המקצב בפזמון. ההופעה של אנדראה סטטית, כלומר היא עומדת במרכז הבמה ושרה.

צ'כיה: הלהקה We Are Domi ביצעה את שירה "Lights Off" (בעברית: "כיבוי אורות"). הלהקה זכתה בקדם האירוויזיון הצ'כי בחודש דצמבר. בתהליך הבחירה הצ'כי צולמו והוקלטו הופעות חיות של שבעת המתמודדים המשתתפים, כך שכבר צפינו כיצד פחות או יותר הולכת להיראות הופעתם. גם בשיר הצ'כי לא חלו שינויים משמעותיים, אך צרמו התקלות הטכניות במהלך ההופעה בקדם שוודאי השפיעו על ביצועה הקולי של סולנית הלהקה. ההופעה עצמה נראית כמעט זהה להופעה החיה שצולמה לכבוד הקדם הצ'כי.

השידור המלא ובו הביצועים של נציגי אירוויזיון 2022:




אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 22 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!