השיר "Sekret" של רונלה חייאתי האלבנית לא יישאר בגרסתו המקורית, והערב בשעה 17.00 יצא רשמית הקליפ עם הגרסה המחודשת לשיר.

בחודש דצמבר זכתה רונלה חייאתי (Ronela Hajati) בקדם האירוויזיון האלבני – פסטיבלי אי קנגס (Festivali i Këngës) עם השיר "Sekret" (בעברית: "סוד"). השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם המלחין מרקו פולו. השיר בוצע בשילוב השפה האלבנית והאנגלית וייצג את אלבניה באירוויזיון 2022.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




בחצי הגמר של הקדם האלבני ביצעה רונלה את השיר באלבנית בלבד ובגמר הפתיעה וביצעה את השיר בשילוב מספר מילים באנגלית. בשבוע שעבר הזמרת העלתה לחשבון הטוויטר שלה הצהרה בה נכתב (בתרגום לעברית):

"עבדנו כל כך קשה בשביל זה! ואנחנו עדיין עובדים! 🥺 'SEKRET' מגיע סוף סוף ב-4 במרץ 🐍🦅 אלבניה 🙌"

https://twitter.com/RonelaHajati/status/1497578001495736320




על פי ההשערות שירה של חייאתי יהיה ברובו באנגלית בגרסתו החדשה. בציוץ הקודם כתבה רונלה:

"לכל מי ששואל אותי למה 'SEKRET' הוא באנגלית: כי אני אוהבת את זה יותר ככה וזה השיר שלי! תודה להתראות! ✈️"




רונלה חייאתי – מי זו?

רונלה, בת 32, היא זמרת-יוצרת ורקדנית שנולדה וגדלה בטירנה, בירת אלבניה. בצעירותה השתתפה בפסטיבלים שונים. ב- 2013 שחררה את סינגל הבכורה "Mala Gata", לאחר מכן שחררה מספר שירים נוספים שזכו להצלחה יחסית באלבניה. ב- 2015 התמודדה בפסטיבל הנחשב "Kënga Magjike" שבו זכתה בפרס האינטרנט. ב- 2018 חזרה שוב לפסטיבל והפעם זכתה במקום הרביעי. חייאתי צפויה לשחרר בקרב את אלבום הבכורה שיקרא "PRON".

חייאתי נחשבת לדמות העוסקת רבות בדימוי הגוף ומעניקה השראה וביטחון לנערות רבות בנושא. בנוסף, הזמרת ידועה כמי ששומרת על חייה הפרטיים רחוק מכותרות התקשורת.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 18 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!