מרווין דיטמן האוסטרי ישמש כמנהל האמנותי של הביצוע הישראלי על בימת אירוויזיון 2022. הבימאי ביים בעבר את השיר הזוכה באירוויזיון 2014.

ניהול אמנותי מוצלח הוא מפתח חשוב בהצלחה בתחרות האירוויזיון שנשענת ברובה על ויזואליות. תחרות האירוויזיון איננה רק תחרות שירים, הופעה מרשימה או מפתיעה על בימת התחרות עשויה לגרום לכל שיר להתבלט בין בליל של שירים בערב ארוך במיוחד. תפקידו של המנהל האמנותי הוא לדאוג לצד הויזואלי של ההופעה: הכוריאוגרפיה, האביזרים שעל הבמה, הפירוטכניקה וזוויות הצילום.

לאורך כל שנותיה של ישראל באירוויזיון ליוו את המשלחת הישראלית בימאים ישראליים בלבד: צדי צרפתי, יואב צפיר, משה קפטן ועוד רבים אחרים. אך לראשונה, החליטו ראשי המשלחת הישראלית לשכור את שירותיו של הבמאי האוסטרי מרווין דיטמן (Marvin Dietmann), כך חושף הערב ערן סוויסה, כתב התרבות של "ישראל היום".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



בשנה שעברה שכרו את שירותיו של דיטמן לא פחות משבע מדינות: אוסטריה, צ'כיה, בולגריה, קפריסין, ספרד, קרואטיה ואסטוניה. מתוך שבע המדינות ספרד התמודדה אוטומטית בגמר (מקום 24) ועוד שתי מדינות צלחו את שלב חצי הגמר (קפריסין ובולגריה). יתר המדינות נשארו מחוץ לגמר.

דיטמן ראה שנים מוצלחות יותר באירוויזיון: בשנת 2014 הוא ביים את הביצוע של קונצ'יטה וורסט (Conchita Wurst) אשר זכה בתחרות, בשנת 2016 ביים את השיר האוסטרי של זואי שטראוב (Zoë Straub) אשר סיימה במקום השלושה עשר, ובשנת 2018 ביים את השיר האוסטרי שבוצע על ידי סיזר סמפסון (Cesar Sampson) שקטף את המקום השלישי המכובד.



במהלך השנים, לקח דיטמן חלק בתפקידים שונים בתחרות. הוא היה המנהל אמנותי של תחרות האירוויזיון בשנים 2015, 2017 ו- 2018. בנוסף, הוא לקח חלק בתחרות גם בשנים 2018 ו- 2019, אז תפקידו בצוות היה האחראי על ה- Viewing Room (חדר בו כל משלחת יכולה לצפות בחזרה שלה ולנתח אותה, במהלך סבב החזרות הראשון והשני שחלים בשבוע הראשון של התחרות).

לקראת אירוויזיון 2022 אישר מרווין דיטמן שיביים את השיר הקפריסאי באירוויזיון 2022 וכעת – ישראל מתווספת לרשימתו.

https://www.youtube.com/watch?v=nqu3-CHeOWM




מתרגשים? גם אנחנו! עקבו אחרינו גם באינסטגרם שם תוכלו להתעדכן באופן שוטף על כל החדשות והפרטים!!! לחצו כאן!!!

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!