דרמה כחול-לבן: נציג ישראל לאירוויזיון 2022, מיכאל בן דוד, מאיים לפרוש מהתחרות במידה ודרישותיו לא ייענו. מקורביו מסבירים על התנהלות לא מקצועית בהכנות לקראת האירוויזיון.

מיכאל בן דוד. צילום: אבי זייקנר

מיכאל בן דוד, שנבחר לייצג את ישראל בגמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון" עם השיר "I.M", שוקל לפרוש מתחרות האירוויזיון בשל התנהלות לא מקצועית בהכנות לקראת התחרות. את הפרטים מפרסם היום רן בוקר, כתב לעינייני תרבות ובידור באתר החדשות YNET.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



מיכאל בן דוד סיפר לנו לאחר הזכייה ב"אקס פקטור" שעבד מאוד קשה כדי לזכות בכרטיס הנכסף לטורינו בחודש מאי. לאחר הזכייה אמר "אני מרגיש עכשיו שיש יותר זמן לעבוד עליו כי היה לנו עד עכשיו זמן מאוד מוגבל, וזה הולך להיות פגז! יש לנו שלושה חודשים ונעשה הכל כדי שזה יהיה מעולה!"

עובד הבטיח הזמר לשחרר גרסה משודרגת לשיר שייצג את ישראל ישראל באירוויזיון לקראת התחרות: "אני בטוח שאנחנו נשב על השיר, נפתח אותו עוד ונעבוד על זה כמו שצריך. יש לנו חודש-חודשיים להכין גרסה שתהיה טובה ומדוייקת".



אך כעת מפרסם רן בוקר שבמידה והדברים לא יסתדרו בהתאם לדרישותיו הוא ייאלץ לוותר על הזכות לייצג את המדינה באירוויזיון. לטענת גורמים המקורבים לזמר, מיכאל לא מרוצה מהפוליטיקות. סביר שהכוונה היא לפוליטיקות הפנימיות בין התאגיד לרשת 13. נזכיר שעלויות הפקת הקליפ כמו גם כל הוצאות המשלחת אמורות להיות ממומנות על על ידי רשת 13 בהתאם לתנאי המכרז שנכתב באפריל 2021, אך לפני כשבועיים הודיע התאגיד שלא ימשיך את שיתוף הפעולה עם רשת בשנה הבאה – ויתכן שבשל כך רשת 13 מערימה קשיים בהכנות לקראת התחרות.

ביום רביעי פרסם ערן סוויסה, כתב הבידור של "ישראל היום", שבהפקת הקליפ הרשמי של ישראל לקראת האירוויזיון מחפשים כעשרה ניצבים בעלי "חזות מיוחדת שימשו כדוגמנים במסלול" שיצטלמו לקליפ – אך ברשת לא מוכנים לשלם להם על עבודתם.

מכאן נמסר בתגובה: "מיכאל בן דוד עובד במרץ בימים אלה על הכנת הנאמבר לאירוויזיון ועל צילומי הקליפ הרשמי, ומתכוון לייצג את ישראל בכבוד על במת הזמר הגדולה בעולם".

https://www.youtube.com/watch?v=nqu3-CHeOWM




מתרגשים? גם אנחנו! עקבו אחרינו גם באינסטגרם שם תוכלו להתעדכן באופן שוטף על כל החדשות והפרטים!!! לחצו כאן!!!

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!