מונטנגרו: ולאדנה ווצ'יניץ' החלה בצילומי הקליפ לשיר האירוויזיון "Breathe". הקליפ צפוי להיחשף במהלך חודש מרץ.

הצילומים לקליפ הרשמי של השיר "Breathe", אותו תבצע הזמרת ולאדנה (Vladana) על בימת אירוויזיון 2022, התחילו ביום שני שעבר. הבמאי של הקליפ, גויקו ברקוליאן (Gojko Berkuljan) עובד עם הזמרת בפעם הראשונה והוא בחר להתחיל בצילומים בבירה ההיסטורית המלכותית של מונטנגרו, צטיניה (Cetinje). הצילומים של הקליפ התקיימו באזור המבנים ההיסטוריים בעיר. הקליפ צפוי להיחשף במהלך החודש הבא (חודש מרץ).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בנוגע לקונספט של הקליפ הסביר הבמאי:

"החלטנו לגשת לנושא בצורה מעט שונה ולהעביר חזותית אלמנטים מטאפוריים חזקים על ידי משחק באלמנטים סוריאליסטיים. נתמקד רק ב 'Breathing' ('נשימה') וכך נעביר את שם השיר בצורה ישירה. נטפל בזה כחלל שיש בו מחסור באוויר ובלתי אפשרי לנשום בו. המוטיב המרכזי בקליפ יהיה של קיפאון בזמן המלווה באנשים וחפצים שירחפו באיטיות בחלל חסר אוויר וחסר משקל".

"מטרתנו להפוך מצבים כאלו לרגעים מחיי היום יום, שנקטעים באופן קיצוני ולא יכולים להמשיך. כל דבר צריך לנהוג בו כאילו אותם רגעיי חיים שלכודים בזמן, מתחילים בהדרגתיות להתפורר, להתפוגג ולהישחק. הגיבורה שלנו הולכת לעצור את מצב הריקבון הנוכחי ע"י כך שהיא תשבור את הוואקום ותפיח נשימת חיים במציאות שבה היא חייה".




ולאדנה ווצ'יניץ' (Vladana Vučinić) – מי את?

ולאדנה, בת 35, נולדה בפודגוריצה בירת מונטנגרו וגדלה גם בסקופיה בירת מקדוניה הצפונית. היא הושפעה מהאהבתה של אימא למוזיקה. היא למדה את תיאוריית המוזיקה, פסנתר ושירה במהלך שנות בית הספר, והמשיכה ללימודי מדעי המדינה באוניברסיטה של מונטנגרו, שם קיבלה תואר בעיתונאות.

הופעת הבכורה הטלוויזיונית התקיימה ב- 2003 בתכנית "Intro karaokama" ולאחר מכן השתתפה באותה שנה בפסטיבל "Budva Fest 2003". היא התמודדה בקדם אירוויזיון של סרביה ומונטנגרו ב- 2005 עם השיר "Samo moj nikad njen" שסיים במקום 18 מתוך 24 בחצי הגמר. היא התמודדה שוב בקדם אירוויזיון של סרביה ומונטנגרו ב- 2006 יחד עם בויאנה ננזיץ' (Bojana Nenezić) כשביצעו את השיר "Željna", הפעם הגיעו השתיים למקום 14 מתוך 24 בגמר.

ולאדנה לא נחשבת לזמרת מוכרת במיוחדת בסצנת המוזיקה במונטנגרו. הלהיט הגדול ביותר של הזמרת עד כה הוא השיר "Sinner City" שזכה להופיע בערוץ MTV Adria אך זכה ביוטיוב עד כה רק לכ- 20 אלף צפיות.

ולאדנה ווצ'יניץ' (Vladana Vučinić) נבחרה לייצג את מונטנגרו באירוויזיון 2022 שיתקיים באטליה. השיר אותו תבצע הזמרת על בימת התחרות ייחשף בשלב מאוחר אך הזמרת חושפת פרטים מסקרנים לגבי השיר הנבחר. רשת הטלוויזיה והרדיו המונטנגרית, RTCG, קיבלה 30 שירים נשלחו לועדה – מתוכם 24 שירים שעמדו בקריטריונים של התחרות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של מונטנגרו בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2007 כמדינה עצמאית. המיקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה בתחרות האירוויזיון הוא המקום ה- 13 בגמר אירוויזיון 2015 יחד עם השיר "Adio" שבוצע על ידי קנז (Knez).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!