רשת הטלוויזיה בסן מרינו חשפה את רשימת הזמרים שישתתפו בגמר כחלק מקטגוריית האומנים המבוססים בתחרות. בין המשתתפים: להקת מיודיו שייצגה את סן מרינו באירוויזיון 2008.

נציג סן מרינו לאירוויזיון 2022 ייבחר השנה דרך הקדם "Una voce per San Marino" (קול לסן מרינו). זאת הפעם הראשונה מאז 2018 שסן מרינו תערוך קדם לבחירת השיר, והפעם השנייה בסך כל שנות השתתפותה בתחרות שהנציג ייבחר דרך קדם ולא דרך בחירה פנימית. 19 שירים צפויים לקחת חלק בקדם שייערך ב-19 בפברואר.

במהלך השבועות האחרונים (החל מחודש דצמבר) נערכו במדינה אודישנים לאומנים בקטגוריית "משתתפים חדשים" ומתוכם נבחרו 60 זמרים שישתתפו בחצאי הגמר שייערכו במהלך פברואר. המשתתפים החדשים חולקו לשתיים – זמרים מקומיים מסן מרינו ומאיטליה וזמרים מכל שאר רחבי העולם. תשעה זמרים יעפילו לגמר מקטגוריית המשתתפים החדשים, אליהם יצטרפו עשרה אומנים מבוססים ומוכרים.

הזוכה בתחרות צפוי להיקבע ע"י צוות שופטים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רשימת האומנים המבוססים בקדם:

01. Achille Lauro
02. Blind
03. Burak Yeter and Alessandro Coli
04. Cristina Ramos
05. Fabry and Labiuse feat. Miodio
06. Francesco Monte
07. Ivana Spagna
08. Matteo Faustini
09. Tony Cicco, Deshedus and Alberto Fortis
10. Valerio Scanu




אז מיהם הזמרים שישתתפו בקטגוריית האומנים המבוססים? הנה פירוט על כמה מהם:

01. מיודיו (Miodio): להקה המורכבת מזמרים מאיטליה ומסן מרינו. ייצגו את סן מרינו באירוויזיון 2008 עם השיר "Complice", בהופעת הבכורה של סן מרינו באירוויזיון. הלהקה סיימה במקום האחרון בחצי הגמר הראשון אך עם זאת השיר נישאר עד היום כאחד מהשירים האהובים ששלחה המדינה לתחרות.

02. אקילה לאורו (Achille Lauro): זמר איטלקי. השתתף בפסטיבל סן רמו ב- 2019 עם השיר "Rolls royce" (רולס רויס) והגיע למקום התשיעי. ב-2020 השתתף בפסטיבל בפעם השנייה עם השיר "Me ne frego" (לא אכפת לי) והגיע למקום השמיני. השנה השתתף בפסטיבל בפעם השלישית עם השיר "Domenica" (יום ראשון) והגיע למקום ה-14. טרם ידוע אם ישתתף בקדם בסן מרינו עם השיר מפסטיבל סן רמו או עם שיר חדש.

03. איוונה ספאניה (Ivana Spagna): זמרת איטליה. ידועה בזכות הלהיט העולמי "Call me" (תתקשר אליי) שיצא בשנת 1987 וזכה להצלחה רבה באירופה, כך גם האלבום שהגיע בעקבותיו. לאורך השנים מכרה לפי הערכות 15 מיליון עותקים מאלבומיה ומהסינגלים שהוציאה.

04. בורק ייטר (Burak Yeter): די ג'יי טורקי. זכה לפריצה הגדולה ב-2016 אחרי ששירו "Tuesday" (יום שלישי) הפך להצלחה גדולה והגיע לראש המצעדים במדינות רבות. כיום עומד השיר על כ-670 מיליון צפיות ביטיוב.

05. בליינד (Blind): זמר איטלקי. השתתף באקס פקטור איטליה ב- 2020 והגיע למקום השלישי. סינגל הבכורה שלו "Cuore nero" (לב שחור) הגיע למעמד פלטינה אחרי שמכר 70,000 עותקים והגיע בשיאו למקום השני בראש המצעדים.

06. ולריו סקנו (Valerio Scanu): זמר איטלקי. זכה בפסטיבל סן רמו ב-2010 עם השיר "Per tutte le volte che.." (על כל הפעמים ש..).

07. כריסטינה ראמוס (Cristina Ramos): זמרת ספרדייה. זכתה לפריצה הגדולה ב-2016 אחרי שזכתה במקום הראשון בגרסה הספרדית של "Got Talent". ב-2019 השתתפה בגרסת האלופים הבריטית של הגוט טאלנט אך לא המשיכה לגמר.

08. טוני צ'יקו (Tony Cicco): זמר איטלקי. ידוע בעיקר עקב השתתפותו רבת השנים בלהקת Formula 3 (פורמולה 3). הלהקה השתתפה בפסטיבל סן רמו ב- 1971 והגיעה למקום ה- 12. ב- 1992 השתתפו בפסטיבל בפעם השנייה אך לא הגיעו לגמר. ב- 1994 השתתפו בפסטיבל בפעם השלישית והגיעו למקום ה-12.




תאריכי הקדם אירוויזיון המלאים:

⦁ 13 בפברואר – חצי גמר 1 (אומנים חדשים).
⦁ 14 בפברואר – חצי גמר 2 (אומנים חדשים).
⦁ 15 בפברואר – חצי גמר 3 (אומנים חדשים).
⦁ 16 בפברואר – חצי גמר לזמרים המקומיים מסן מרינו ומאיטליה.
⦁ 17 בפברואר – גלגל הצלה.
⦁ 18 בפברואר – גמר לבחירת הנציגים מקטגוריית החדשים שיעלו לגמר.
⦁ 19 בפברואר – הגמר הגדול ובחירת נציג לאירוויזיון 2022.

הגמר הגדול יערך ב- 19 בפברואר בתאטרון "Nuovo" בעיר דוגנה שממוקמת בצפון סן מרינו. בגמר יתמודדו 18 מתמודדים – תשעה שיעלו מתוך קטגוריית האמנים החדשים ותשעה אמנים גדולים שיבחרו בבחירה פנימית על ידי חברת ההפקה האיטלקית "Media Evolution Srl" שתפיק את התחרות. צוות שופטים הכולל את רוברטה פקאני (Roberta Faccani), אמיליו מונדה (Emilio Munda), רוברטו קוסטה (Roberto Costa), סטיב ליון (Steve Lyon) ומימו פאגנלי (Mimmo Paganelli) יקבע את תוצאות התחרות.

סן מרינו באירוויזיון 2021

נציגת סן מרינו לאירוויזיון 2021, סנהיט (Senhit), נבחרה להתמודד בתחרות האירוויזיון לאחר שנבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה של סן מרינו לקראת אירוויזיון 2020. באירוויזיון 2021 עלתה המזתר לגמר הגדול של התחרות שם זכתה במקום ה- 22 (מתוך 26) עם השיר "Adrenalina". למרות הציפייה הרבה, לא הצליחה סנהיט לשבור את השיא של סן מרינו באירוויזיון שעומד על המקום ה- 19.




אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של סן מרינו באירוויזיון כאשר מיקומה הגבוה ביותר בתחרות של הרפובליקה הזעירה עד כה הוא המקום ה- 19 אשר ניתן לה באירוויזיון 2019 עבור השיר "Say Na Na Na" אשר בוצע על ידי הזמר הטורקי סרהט (Serhat).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!