תאגיד השידור החליט לצאת במכרז חדש עבור הפקת תכנית לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2023, זאת למרות שלתאגיד הייתה אופציה להאריך את ההתקשרות עם רשת 13 בתנאים שסוכמו בשנה שעברה.

תאגיד השידור הישראלי הודיע היום כי החליט שלא להאריך את החוזה עם רשת 13 בכל הקשור לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2023. בהודעה שנמסרה נכתב: "כאן, תאגיד השידור הישראלי יפרסם בשבועות הקרובים קול קורא להגשת הצעות לשיתוף פעולה עם תאגיד השידור הישראלי לבחירת הנציג לתחרות האירוויזיון 2023. הקול קורא יאפשר לגופי שידור להציע פורמט לתוכנית מוסיקלית. הודעה תצא עם פרסום הקול קורא".

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




כזכור, רשת 13 זכתה במכרז האחרון לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון לאחר שיתוף פעולה בן חמש שנים של רשות השידור והתאגיד עם קשת 12 והתכנית "הכוכב הבא". בקשת 13 בחרו לבחור את הנציג במסגרת התכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" בה זכה מיכאל בן דוד שייצג את ישראל באירוויזיון 2022.

אקס פקטור סיימה עונה עם ממוצע של 12.7% רייטינג בלבד והעונה הזו נחשבת לתכנית המוזיקה בעלת אחוזי צפייה הנמוכים ביותר ב- 5 השנים האחרונות .(למעט דה וויס ודה פור). לשם השוואה, ממוצע העונה האחרונה של "הכוכב הבא" עמד על 17.5% רייטינג.

גם לקראת השנה הבאה שתי המועמדות העיקריות להפקת התכנית לבחירת נציגנו לאירוויזיון תהיינה רשת וקשת. סביר מאוד להניח שרשת תיגש למכרז עם פורמט אחר משום שפורמט ה"אקס פקטור" נחשב לפורמט מיושן שלא הצליח למשוך קהל צופים רחב. לעומת זאת בקשת עשויים להתלבט בין עונה נוספת של "הכוכב הבא" לפורמט חדש לגמרי.

נזכיר שבשנה שעברה ההרשמה למכרז החלה באמצע חודש מרץ וכבר ב- 6 באפריל התקבלה החלטה על התכנית הנבחרת. סביר להניח שגם השנה לוח הזמנים יהיה דומה.




רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!