לצפייה: הערב יתקיים חצי הגמר הרביעי של קדם האירוויזיון הנורווגי – "Melodi Grand Prix" בשעה 20:50. בסיום האירוע ייבחר שיר אחד נוסף שיבטיח את השתתפותו בגמר. לפניכם קישור לצפייה בשידור.


 

החיפוש של נורווגיה אחר נציגה לאירוויזיון 2022 ימשכו הערב עם חצי הגמר הרביעי. ארבעה מתמודדים יתמודדו על מקום אחד בגמר הגדול של התחרות. תוצאות המשדר יקבעו על ידי הצופים בלבד (100%). נזכיר שהקדם אירוויזיון הנורווגי יערך ללא קהל.

חצי הגמר יחל בשעה 20:50 וימשך עד 22:10. לצפייה בחצי הגמר הנורווגי – לחצו כאן!

לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




מתמודדי חצי הגמר:

 

Alexandra Joner – Hasta la vista
Maria Mohn – Fly
Kim Wigaard – La melodia
Sofie Fjellvang – Made of Glass

ארבעת מתמודדי חצי הגמר חולקו לשני זוגות שיתמודדו ראש בראש. קהל המצביעים יקבע מי מכל זוג צריך להמשיך לשלב הבא. שני השירים שהמשיכו לשלב הבא שוב יתמודדו הערב זה מול זה, כאשר לאחר הצבעה נוספת ייבחר השיר הזוכה שישריין את מקומו בגמר.

רשת הטלוויזיה הנורווגית כבר הבטיחה את מקומם בגמר של חמישה מתמודדים שנבחרו במסלול שונה מהשירים אשר מתמודדים בחצאי הגמר. בכל חצי גמר ייחשף שיר אשר יתמודד אוטומטית בגמר. הערב יופיעו חברי ההרכב סאבוולפר (Subwoolfer) עם שירם "Give That Wolf A Banana" לאחר שהיו אמורים להציג את שירם בשבוע שעבר, אך נעדרו משום שנמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.




מתמודדי גמר ה- MPG:

  1. Elsie Bay – "Death of Us"
  2. NorthKid – "Someone"
  3. SubWoolfer – "Give That Wolf A Banana"
  4. Christian Ingebrigtsen – "Wonder Of The World"
  5. Anna-Lisa Kumoji – "Queen Bees"
  6. Frode – "Black Flowers" (חצי גמר ראשון)
  7. Farida – “Dangerous” (חצי גמר שני)
  8. Oda Gondrosen – "Hammer of Thor" (חצי גמר שלישי)

 

עם סיום שלב חצאי הגמר, יינתן גלגל הצלה נוסף לכל השירים שהתמודדו בחצאי הגמר ולא עלו לגמר. 10 שירים צפויים להתמודד בגמר הגדול שייערך ב- 19 בפברואר, אז יבחר השיר הנורווגי לאירוויזיון 2021.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות ה- 60 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!