חמישה מתמודדים נוספים עלו הערב לגמר קדם האירוויזיון האסטוני מתוך חצי הגמר השני.




גם השבוע התמודדו עשרה אמנים בחצי הגמר השני של קדם האירוויזיון האסטוני "Eesti Laul 2022", מתוכם חמישה מתמודדים אחרונים העפילו לגמר שיתקיים ב- 12 בפברואר. תוצאת חצי הגמר נקבעה על ידי שילוב של הצבעות הקהל (50%) ופאנל שופטים (50%). חצי הגמר חולק לשני חלקים, כאשר ארבעה אמנים העפילו מהסיבוב הראשון – שנבחרו על ידי השופטים והקהל. אמן נוסף העפילה מהחצי השני, בו רק קהל הצופים יכול היה להצביע.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

 




תוצאות חצי הגמר השני (האמנים המודגשים הם המעפילים לגמר):

1. Jyrise – "Plaksuta"
2. Maian – "Meeletu"
3. Boamadu – "Mitte kauaks"
4. Evelin Samuel – "Waterfall"
5. Black Velvet – "Sandra" – גמר
6. Pur Mudd, Shira – "Golden Shores"
7 Jaagup Tuisk – “Kui vaid” – גמר
8. Minimal Wind ft. Elisabeth Tiffany – "What To Make Of This" – גמר
9. Stefan – "Hope" – גמר
10. Anna Sahlene – "Champion" – גמר

לחצו על שם השיר להאזנה!

בין המתמודדים שעלו לגמר ניתן למצוא שם מוכר:

אנה סהלין (Anna Sahlene): ייצגה את אסטוניה באירוויזיון 2002 והגיעה למקום השלישי. בנוסף, הייתה זמרת ליווי של של שוודיה באירוויזיון 1999, מלטה באירוויזיון 2000, אוסטרליה באירוויזיון 2016 ובריטניה באירוויזיון 2019.




לו"ז קדם האירוויזיון באסטוניה:

3 בפברואר 2022 – חצי גמר ראשון
5 בפברואר 2022 – חצי גמר שני
12 בפברואר 2022 – הגמר

הקדם "Eesti Laul" שימש לאסטוניה כתהליך הבחירה משנת 2009 ומאז בוצעו מספר שינויים בפורמט, הכוללים את הוספת חצי הגמר בשנת 2011 ועלייה של מספר השירים המתחרים מ- 20 ל- 24 בשנת 2019. השנה הקדם האסטוני עבר שינוי מהותי בפורמט. השנה יתקיימו ארבעה רבעי גמר, בכל אחד יתמודדו עשרה שירים. בסוף כל רבע גמר יעלו חמישה שירים לשלב חצאי הגמר. המתמודדים בכל תחרות יחשפו מידי יום שני לפני רבע הגמר בו האמנים משתתפים.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 27 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!